השחקנית הישראלית גל גדות מככבת בימים אלו על מסכי הקולנוע בעולם עם תפקיד ראשי בדרמה הבלשית התקופתית "מוות על הנילוס", בו היא מגלמת את יורשת העצר העשירה לינט רידג'וויי דויל. אבל, נראה כי בקרוב היא הולכת לחזור לדמות שהפכה אותה לכוכבת ענק בכל העולם.

חובבי יקום הקומיקס של DC זוכים לתקופה פורה במיוחד. אחת הסדרות שהכי עניינו את חובבי עולם הקומיקס בארה"ב היא "Peacemaker" של היוצר ג'יימס גאן. הסדרה, שמלווה בגוון קומי, המשודרת בערוץ HBO Max, עוקבת אחר מעללי דמותו של ג'ון סינה מהגרסה אחרונה של "יחידת המתאבדים" משנת 2021, רק שהפעם הוא חובר לצוות אחר לגמרי כדי להלחם בדמויות שונות שמאיימות על עתיד העולם.

בתחילת השבוע דמותה של וונדר וומן נתנה בסדרה הבחנה מעורפלת, כשהיא הגיעה עם צוות "ליגת הצדק" באיחור לזירת קרב, רק שבמקרה הזה היא נראתה רק בצלליתה, ושחקנית אחרת מילאה את התפקיד של גדות, שלא יכלה להגיע לצילומי המחווה בגלל אילוצי לו"ז. אך כעת אנו מתבשרים כי השחקנית הישראלית הולך לשוב לחליפה המפורסמת.

אתר "screengeek", המוקדש לחובבי הקומיקס, פרסם כי גדות וחברה לקאסט של "ליגת הצדק", ג'ייסון מומואה שגילם את אקוומן בסרט, הולכים להופיע בסרט "הפלאש". הסרט היא פיתוח לדמות גיבור העל האהובה והמהירה במיוחד שב-2014 זכתה גם לסדרה משלה. הסרט עתיד לצאת לאקרנים ב-4 בנובמבר 2022 בבימויו של אנדרס מוסקייטי ובכיכובם של אנסמבל שחקנים כדוגמת עזרא מילר, סשה קייל ומייקל שאנון.

הטריילר לסרט נמצא באתר "יוטיוב" כבר מאוקטובר של השנה שעברה, והעובדה כי גדות לא מופיעה בו, והידיעה על השתתפותה, אם היא נכונה, מגיעה רק כעת כנראה מצביעה על כך, שהפעם יהיה מדובר בתפקיד אורח קטן.