השחקן בן אפלק חוזר אל תפקידו כבאטמן בסרט ההמשך הקרוב של אקווהמן, "אקוומן והממלכה האבודה", שעתיד לצאת ב-2023. על שובו הכריז כוכב הסרט ג'ייסון מומואה בפוסט באינסטגרם, ובו תמונת סלפי של שני השחקנים.

ניפגש בקולנוע: מארוול ו-DC חשפו בקומיק-קון את הסרטים החדשים
25 שנה לסרט הקומיקס הגרוע בכל הזמנים? בחזרה ל"באטמן ורובין"

"התאחדנו מחדש", כתב מומואה. "ברוס וארתור. אוהב אותך ומתגעגע אלייך בן. סיורי הסטודיו באולפני 'האחים וורנר' חקרו את מאחורי הקלעים כמו שצריך. נתפסנו על הסט, כל הדברים הגדולים שמגיעים AQUAMAN 2".

לצד שתי התמונות, מומואה פרסם סרטון קצר של סיור של האחים וורנר שגילה את מעורבותו של אפלק בסרט. "טוב, זה כבר לא סוד מז***!", מומואה התבדח, לפני שהוא הציג את שחקן באטמן.

אפלק שיחק בעבר את איש העטלף בסדרת סרטים המתרחשים ביקום המורחב של "DC", ביניהם "באטמן נגד סופרמן", "ליגת הצדק" ו"יחידת המתאבדים" משנת 2016. אפלק הודיע על פרישתו מהתפקיד בשנת 2019, אך לאחר מכן הוכרז כי הוא יחזור בתור באטמן ב-"פלאש", שאמור לצאת ב-2023. עכשיו אנחנו יודעים שהוא יופיע גם בסרט ההמשך של "אקוומן".

בינתיים, רוברט פטינסון לבש את החליפה השחורה של באטמן בסרט "באטמן" שיצא בתחילת השנה, וגם יחזור לסרט ההמשך. אפלק קיווה במקור לביים, לכתוב ולככב בסרט משלו בחזית באטמן, לפני שהתרחק מהפרויקט.

כזכור, בשנת 2017 נקלע אפלק למרכזה של סערת #MeToo, כשעלו נגדו האשמות על הטרדות מיניות ועל כך שידע על מעלליו של הארווי ויינשטיין ושתק. אם כל זה לא מספיק, בשנת 2018 קיבל הודעה על פיטוריו מסרטי "באטמן" של אולפני וורנר, לאחר שכיכב בשני סרטים קודמים של הסדרה.