נראה שהיקום המורחב של DC נמצא במצב מתמיד של משבר. גניזה של פרויקטים עליהם דווח לאחרונה, ביניהם הסרט "באטגירל" של HBOmax עליו עבדו ברשת 5 שנים והשקיעו בו 90 מיליון דולר, האיום המרחף מעל סדרות של הזיכיון והביקורות הקטלניות שקיבלו הסרטים האחרונים של הרשת, העמידו בסימן שאלה את כל הפרויקטים עתידיים של DC. גל גדות הציעה בסוף השבוע פתרון מעניין לבעיה.

בסוף השבוע האחרון המעריצים זכו לקבל הצצה ראשונה על הלייב-אקשן המחודש בתערוכת "D23" - שחושפת את התכנים של "דיסני" לשנת 2023. גדות הולכת להכנס לתפקיד המלכה הרעה בגרסת הלייב-אקשן החדשה של הסרט "שלגייה", שהצצה ראשונה אליו הוצגה בכנס.

בראיון שהעניקה גדות בכנס היא הציגה רעיון מעניין של שילוב יקומי קומיקס המקבילים "מארוול" (שאחראית על סדרת סרטי "הנוקמים") ו"DC" (שאחראית על "וונדר-וומן") - וסרט חוצה פלטפורמות בכיכובה.

"אולי נוכל לעשות משהו כמו... וונדר וומן מופיעה ב'נוקמים' והנוקמים מופיעים ב'וונדר וומן'", אמרה גדות בראיון במסגרת האירוע. "נראה, זאת אומרת אני פתוחה. אני מלאה אהבה ואני אוהבת את החברים שלי גם ב'DC' וגם ב'מארוול'. אז נראה".

יצירת סרט חוצה פלטפורמות שמפגיש את אופני "מארוול" ו-"DC" כמו "וונדר-וומן פוגשת את הנוקמים" עדיין נראית כמו אופציה דמיונית, אבל אל לנו לשכוח שגל גדות, היא, בכל זאת, גיבורת על.