השחקנית גל גדות הפכה כבר מזמן לכוכבת הישראלית הגדולה ביותר מעבר לים, כשהתפקיד המזוהה והגדול ביותר של הוא של האמזונה דיאנה פרינס, הלוא היא "וונדר וומן". אחרי שכבר גילמה את הדמות בכמה סרטים ביניהם "ליגת הצדק", "וונדר וומן" ו"וונדר וומן 1984", כשהסרט השלישי בסדרה כבר נמצא בעבודה, גדות פיזרה הבטחות ראשונות לגביו בסוף השבוע האחרון.

‏סוף סוף: גל גדות מצטרפת לגל התמיכה בעם היהודי
חוזרת לליגת הצדק? גל גדות בדרך לאיחוד עם בן אפלק והנרי קאוויל

המגזין האמריקאי "אקסטרה" ערך ראיון עם הכוכבת הישראלית בתחרות "Veuve Clicquot" בלוס אנג'לס. כתבת המגזין ניסתה ללחוץ על גדות לגלות פרטים ושאלה: "האם יש משהו שתוכלי לחשוף, אולי מקום, אולי למה אנחנו יכולים לצפות?". השחקנית אמרה לגבי הסרט, שתכתוב ותביים פטי ג'נקינס: "אני יכולה להגיד לך שהסיפור מדהים... אני לא יכולה לשתף הרבה. רק חכו. זה יהיה שווה לחכות".

כזכור, לפני כשבועיים נודע כי בהוליווד מתחילים לדבר כבר על הפרוייקט הבא - שהוא למעשה איחוד עם כמה כוכבים מהעבר. לאחרונה ספגו אולפני DC כמה טלטלות, ביניהן גניזה של פרויקטים עליהם דווח לאחרונה. אחד מהם הוא הסרט "באטגירל" של HBOmax, עליו עבדו ברשת 5 שנים והשקיעו בו 90 מיליון דולר. לצד האיום המרחף מעל סדרות של הזיכיון והביקורות הקטלניות שקיבלו הסרטים האחרונים של הרשת, העמידו בסימן שאלה את כל הפרויקטים עתידיים של DC. כעת, נראה כי ברשת, מתכוונים לחזור למה שעבד להם הכי טוב.

אתר הקומיקס Geekosity פרסם כי על פי הדלפות שקיבל מאולפני "וורנר ברדרס" שאחראים על DC, גדות עשויה לשוב לסרט נוסף בתפקיד וונדר וומן, יחד עם בן אפלק והנרי קאוויל ששיחקו לצידה ב"ליגת הצדק". על פי הדיווח: "באולפנים הרפתקה אפית המאחדת את וונדר וומן של גל גדות, באטמן של בן אפלק וסופרמן של הנרי קאוויל. עבור מנכ"ל WBD, דיוויד זסלב, הסמלים הללו מהווים את הלב של DCEU".