אחרי שהסרט "הודעה אדומה" (Red Notice) בכיכובם של גל גדות דוויין ג'ונסון ("דה רוק") וראיין ריינולדס, הציג נתוני צפיות מרשימים במיוחד ורשם הצלחה לרשת "נטפליקס", מסתמן כי בענקית הסטרימינג מכינים עבורו יותר מאשר סרט המשך, מוקדם מהצפוי.


עם יציאתו ב-2021, הסרט שבא את שיא הצפיות ליום הבכורה והפך למעשה לנצפה ביותר בענקית המדיה האמריקאית, ובכך עקף את קודמו בראשות הטבלה, "קופסת הציפורים" מ-2018. כמחצית ממשתמשי נטפליקס ברחבי העולם צפו ב"הודעה אדומה". את הנתונים המרשימים גרף הסרט ב-18 ימים בלבד מאז עלייתו לאוויר, ובאותו שבוע דורג בעשרת התכנים המובילים של נטפליקס בכ-95 מדינות.


 


הלילה, אתר התרבות והבידור האמריקאי "The Direct" חשף כי רשימה שדלפה מהאולפנים גילתה שהצילומים שני סרטי ההמשך לסרט, עליהם דובר מוקדם יותר, אכן יצאו לפועל ויתחילו להצטלם זה אחר זה כבר ב-2 בינואר 2023. נראה כי לוחות הזמנים של ריאן ריינולדס, דוויין ג'ונסון וגל גדות הסתדרו, ובכך הובילו לתאריך ההתחלה של ינואר. בהתחשב בלוח הזמנים העמוס של השלישייה, נראה שגישת הצילום "גב אל גב" היא הכרחית על מנת לסיים את שני סרטי ההמשך.


כזכור, בסוף 2021 הסרט יצא לסטרימינג של "נטפליקס" וניתן היה לצפות בו בבתי הקולנוע.השחקן והבמאי דוויין ג'ונסון ("דה רוק") יצר את הרעיון לסרט, שמגולל את סיפורו של חוקר FBI (אותו הוא גם משחק) שחייב לחבור לאחד מגנבי האומנות הגדולים בעולם (ראיין ריינולדס) לשוד מהסרטים, כדי לתפוס את הפושעת המסוכנת בעולם - אותה מגלמת גל גדות. הסרט הופק על ידי חברת ההפקות של ג'ונסון "סבן באקס".