השחקן קלרנס גיליארד ג'וניור, שידוע בעיקר בזכות השתתפותו בסדרה "ווקר", עם צ'אק נוריס, בתפקיד ג'יימס "ג'ימי" טראוויט, שותפו של ווקר, והופעת המשנה שלו ב"מת לחיות", הלך לעולמו בגיל 66. 

מותו של גילארד אושר באמצעות הצהרה של אוניברסיטת נבאדה, לאס וגאס. גילארד עבד כפרופסור לקולנוע ותיאטרון במכללת UNLV לאמנויות. נסיבות המותו של גיליארד עדיין לא ברורות.

"פרופסור גיליארד היה מגדלור של אור וכוח לכל מי שסביבו", אמרה יו"ר הסרטים של UNLV, הת'ר אדיסון. "בכל פעם ששאלנו אותו לשלומו, הוא היה מצהיר בעליזות שהוא 'מבורך!' אבל אנחנו באמת אלה שהתברכנו להיות עמיתיו ותלמידיו במשך כל כך הרבה שנים. אנחנו אוהבים אותך ונתגעגע מאוד, פרופסור ג'י!"

גילארד, שחקן קולנוע, טלוויזיה ותיאטרון, פרץ לתודעה בשנות ה-80 לאחר סדרה של הופעות אורח בטלוויזיה. הוא עשה את הופעת הבכורה שלו בסרט בתור "סאנדאון" בסרט "אהבה בשחקים" ושיחק את הנבל בסרט "מת לחיות". ב-1989, קיבל תפקיד קבוע בטלוויזיה בסדרה "Matlock" כשגילם את קונרד מקמאסטרס

גילארד הופיע ב-85 פרקים של "Matlock" לפני שעזב את הסדרה ב-1993 לתפקיד גדול עוד יותר: ג'ימי טריבט, יד ימינו של הסמל הקשוח של צ'אק נוריס בסדרת הפשע בסגנון המערב הפקוע "ווקר" של רשת CBS. לאחר ירידת הסדרה ב-2001, גילארד המשיך לשחק בסרטים ובתוכניות טלוויזיה שונות.