היקום הקולנועי של DC סבל בשנים האחרונות מלא מעט צרות: גניזה של פרויקטים עליהם דווח לאחרונה, ביניהם הסרט "באטגירל" של HBOmax עליו עבדו ברשת 5 שנים והשקיעו בו 90 מיליון דולר.

כדי לנסות לאזן את הספינה של DC, הבמאי ג'יימס גאן והמפיק פיטר ספרן נבחרו לנהל את היקום הקולנועי, על כל תכני הקולנוע, טלוויזיה ואנימציה שלו, לאחר שנשיא החברה וולטר המאדה, התפטר בחודש אוקטובר. נראה כי כעת הם עשו את הצעד הראשון שלהם - והוא לא ימצא חן בעיניי מעריציה הרבים של הכוכבת הישראלית גל גדות.

האיום המרחף מעל סדרות של הזיכיון והביקורות הקטלניות שקיבלו הסרטים האחרונים של הרשת, העמידו בסימן שאלה את כל הפרויקטים עתידיים של DC. כעת, נראה כי האיום מתחיל להתממש. הצעד הגדול והנועז הראשון של ראשי DC החדשים, הוא פסילת התסריט הראשון שהוגש להם על ידי הבימאית פאטי ג'נקינס לסרט "וונדר וומן 3".

אתר "דדליין" דיווח כי מקור אחד המקורב לאולפנים מסר שג'נקינס יכולה להגיש גרסה נוספת של התסריט לסרט על האמזונה גיבורת העל, אבל לא ברור שזה יקרה.

שינויים והחלפות הם דבר נפוץ כאשר צוות ניהולי חדש מוקם כדי לנהל אולפן או חטיבה קולנועית, ונראה כי זה הצעד הדרמטי הראשון של גאן וספרן, שיכול להעיד גם על רבים אחרים.

עיתוי הפרסום מעניין במיוחד, כי הוא התרחש ימים ספורים לאחר ההודעה המרגשת של גדות בה היא כתבה כי היא לא יכולה לחכות לסרט הבא שלה  בפוסט מרוגש שפרסמה הכוכבת, היא נזכרה ביו בו יצאה ההודעה הרשמית כי היא תשחק את וונדר וומן אי שם ב-2013, בסרט "באטמן נגד סופרמן". "ביום הזה, לפני כמה שנים, הייתה ההכרזה הראשונה שאני הולך לשחק את וונדר וומן", כתבה גדות.

"הייתי כל כך אסירת תודה על ההזדמנות לגלם דמות כה מדהימה ואייקונית ויותר מכל אני אסירת תודה עבורכם, המעריצים. המעריצים הכי מדהימים, חמים ואוהבים בעולם. אני עדיין צובטת את עצמי כדי לראות אם אתעורר. לא יכולה לחכות לשתף אתכם בפרק הבא שלה".