הסרט "שכחו אותי בבית" נחשב גם היום, כ-32 שנה לאחר שיצא לאקרנים, לאחר הנצפים בארצות הברית בערב השנה האזרחית. אולם כעת, רגע לפני המעבר ל-2023, מספר יוצרי תוכן ב-TikTok פרסמו סרטון בו טענו - הילד קווין מקאליסטר לא נשכח בטעות בבית. 

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

בסרטון נראה כרטיס הנסיעה של קווין שנזרק לפח, מה שפותח דלת לפרטים חדשים שעשויים להציג זווית אחרת והגיונית של אירועים שעלולים לשנות לחלוטין את העלילה. לדברי מפרסמי הסרטון, ביו של קווין, פיטר, התכוון להשאיר אותו בבית ותכנן את כל העניין, מאחר והוא זרק את הכרטיס שלו לפח, כדי שאף אחד לא ישים לב להיעדרות שלו בשדה התעופה מאוחר יותר.

@cp24breakingnews An easy to miss scene in a classic Christmas movie may make you view it in a whole new light. An eagle-eyed "Home Alone" fan spotted a moment in the film where Kevin's plane ticket is shown in the garbage. For more, go to CP24.com #cp24 #homealone #fantheroy ♬ original sound - cp24

הסרט הוצג לראשונה בסוף 1990 ובמרכזו השחקן מקולי קאלקין, שמגלם את קווין מקאליסטר, ילד בן שמונה שבטעות נשכח לבדו בביתו, כשמשפחתו טסה לצרפת בחופשת חג המולד. הסרט גרף כ-476 מיליון דולרים ברחבי העולם והפך לאחד מסרטי הקומדיה הרווחים ביותר אי פעם.