השחקנית הישראלית המצליחה ביותר בעולם, גל גדות, קיבלה לאחרונה חדשות לא נעימות, על כך שהסרט הבא סדרת "וונדר ממן" נגנז, ואיתו, על פי ההשערות, התפקיד של האמזונה הלוחמת. רבים מיהרו להספיד את הקריירה של גדות, אך נראה כי לכוכבת, שנמצאת בביקור מולדת, יש עוד כמה שפנים בכובע.

לכבוד חגיגות ה-85 לסרט הקלאסי ביותר של "דיסני" - "שלגיה ושבעת הגמדים" גדות, שהולכת לגלם את המלכה הרעה בסרט הלייב אקשן, שיתפה את המעריצים בהפתעה מיוחדת.

גדות העלתה לחשבון האינסטגרם שלה, יצירות של מעריצים, שהחלו לדמיין כיצד היא והשחקנית רייצ'ל זגלר, כוכבת העיבוד האחרון ל"סיפור הפרברים", שתיקח על עצמה את התפקיד הראשי של הסרט - ייראו בתפקידים הקלאסיים. 

View this post on Instagram

A post shared by Gal Gadot (@gal_gadot)

לצד הציורים אותם יצרו המעריצים, גדות העלתה את הכיתוב: "זהו יום השנה ה-85 של 'שלגיה' של דיסני, אני כל כך גאה להיות חלק מהמורשת הזו ונרגשת להחיות את הסיפור היפה הזה בצורה חדשה לגמרי! תודה שהתרגשתם כמוני ושיתפת אותי באמנות שלכם".

כזכור, בחודש ספטמבר האחרון המעריצים זכו לקבל הצצה ראשונה על הלייב-אקשן המחודש בתערוכת "D23" - שחושפת את התכנים של "דיסני" לשנת 2023. הטיזר בן 30 השניות, שהוצג בלעדית למשתתפים בחדר ולא שוחרר באינטרנט, נפתח בשאלה האייקונית של המלכה הרעה (גדות) אל מראת הקסם שלה: "מראה מראה שעל הקיר, מי הכי יפה בעיר?". שלגיה, שאותה משחקת השחקנית רייצ'ל זגלר, לובשת את התחפושת המיוחדת שלה, והסרטון מסתיים בכך שהיא מפילה את התפוח המורעל.

הצצות כגון אלה, לקהל מוגבל, בדרך כלל נערכות תוך הקפדה יתרה על כך שמעריצי הסדרות והסרטים לא יצלמו אותן במכשירי הטלפון ויפיצו ברבים. מדובר בטריק שווקי שמצליח לגרום לרשת לרחוש ולגעוש בעניין עוד בטרם פריים אחד מן הסרט שוחרר לקהל הרחב. כאמור, השחקנית הישראלית תתנסה בסצנות שירה וריקוד בעיבוד הלייב-אקשן הקרוב לקלאסיקה "שלגייה" של דיסני. במסגרת הפרויקט הגדול, גדות לוקחת על עצמה את תפקיד המלכה המרושעת. זאת, לאחר שוברי הקופות הקודמים של האולפנים כמו "סינדרלה" מ-2015 ו"היפה והחיה" מ-2017 ו"קרואלה" מ-2021.

כמו בעיבודי הלייב-אקשן הקודמים של דיסני, הקהל יכול לצפות לנאמברים של שירה וריקוד. ובראיון שהעניקה למגזין "פורבס" בחודש אפריל, סיפקה גדות כמה פרטים מעניינים על הסרט. "אני מתה על זה!", אמרה, "זה כיף, יוצא לי לעשות משהו שונה. יוצא לי לשיר ולרקוד ולשחק את הדמות של המרשעת, שזה משהו שמעולם לא עשיתי לפני כן - וזו דמות הנבל הראשונה של דיסני אי פעם. אני מאוד נהנית לעבוד עם כל האנשים המעורבים, עם מארק ווב ומארק פלאט המפיקים ודיסני, וכמובן, רייצ'ל זגלר. זו פשוט חוויה נהדרת ואני ממש ממש נהנית ממנה, ומלהיות מלכת הרשע - שהיא מאוד רעה, אז זה הולך להיות מעניין".