רבות על הירושה: בשבועות האחרונים חרשו את הרשת דיווחים סותרים בקשר לעתידה של גל גדות בתור "וונדר וומן" ביקום הקולנועי של DC. לפני שלושה שבועות פורסם כי התסריט לסרט השלישי בסדרה נדחה על ידי המנהלים החדשים של האולפנים, ובהמשך הבימאית פאטי ג'נקינס פרסמה פוסט הוא היא נפרדה מהשחקנית הישראלית - מה שרמז לכך שגדות אכן תסיים את תפקידה כדיאנה פרינס.

מאוחר יותר הבמאי ג'יימס גאן, אחד משני הקברניטים החדשים של הרשת פרסם פוסט הוא הוא טוען שבאולפנים לא ממהרים להיפרד מהשחקנית וכתב: "לא בטוח מאיפה הבאתם את זה ש'איתחלנו' את גל". בינתיים בהוליווד הספקולציות לגבי מחליפה כבר החלו.

אתר הקולנוע האמריקאי המצליח "the Direct" פרסם כתבה בה שמונה שחקניות, אותן הוא סימן כיורשות אפשריות לגדות. לא מדובר בכוכבות הוליוודיות מהשורה הראשונה, כפי שגדות לא הייתה כשלוהקה לתפקיד, אלא בשחקניות מנוסות ומבטיחות שעשויות להיות הלוחמת האמזונית הבאה.

אדריה ארחונה
השם שפתח את הרשימה the Direct, של הוא אדריה ארחונה, שמככבת בסרט הפעולה של נטפליקס, "מחתרת השישה", שם  שיחקה לצד ראיין ריינולדס ההוליוודי וליאור רז הישראלי. את המועמדות שהעניק לה האתר גיבלה בזכות התפקיד בסרט הקומיקס "מורביוס" של מארוול.

אליזבט דביקי
השחקנית האוסטרלית בת ה-32 התפרסמה לראשונה בשנת 2013 בדרמה התקופתית של באז לורמן "גטסבי הגדול" בה שיחקה בתפקיד שחקנית הגולף הצינית ג'ורדן בייקר ומככבת בעונה החדשה של "הכתר" שם היא מגלמת את הנסיכה דיאנה בתקופה הכי דרמטית בחייה. נראה כי התפקיד של דיאנה פרינס, יכול להיות המשך ישיר עבור השחקנית מתפקיד הנסיכה דיאנה.

ג'ודי קומר
השחקנית האנגלייה כיכבה לא מעט על המסך, ובעיקר זכורה מתפקידה כקלואי גמל בסדרת הדרמה-קומית "יומן השומן",ומהסדרות "שלוש עשרה", "נסיכה לבנה" ו"להרוג את איב". באתר ציינו כי מגוון התפקידים הגדול שגילמה יכול להוותר עבורה ייתרון במלחמה על הירושה.

ג'סיקה הנוויק
ג'סיקה הנוויק היא שחקנית אנגלית שהפכה לכוכבת בינלאומית עם תפקידיה בסדרות טלוויזיה כולל, "משחקי הכס" וסרט "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר". נראה כי מגוות התפקידים ביצירות פנטזיה ומד"ב יכולים להוות עבור השחקנית האנגליה בת ה-30 הכנה לתפקיד הגדול.

 אייזה גונזלס 

הליהוק של גדות לתפקיד האמזונה הלוחמת התרחש בין השאר אודות לשיק הזר של גדות עבור הוליווד והמבטא הישראלי המבלבל. אייזה גונזלס יכולה לשחק על הקלף הזר, בזכות היותה שחקנית וזמרת מקסיקנית. 

גונזלס התפרסמה בזכות משחקה בטלנובלות מקסיקניות, לאחר מכן החלה את הקריירה שלה בארצות הברית בסדרה "מצאת החמה עד צאת הנשמה: הסדרה" ובסרטי קולנוע כמו "בייבי דרייבר", "אליטה: מלאך קרב", "מהיר ועצבני: הובס ושואו", "בלאדשוט" ו"גודזילה נגד קונג".

אלה בלינסקה
מי מתאימה "לגנוב" את התפקיד מגל גדות, אם לא מי שכבר "גנבה" תפקיד הוליוודי ענק אחר בקריירה שלה. השחקנית האנגלייה בת ה-26, אלה בלינסקה, שהתפרסמה ברימייק ל"המלאכיות של צ'ארלי" ואז החליפה את מילה יובוביץ' בתפקיד הראשי בסדרה "האויב שבפנים", המבוססת על הרעיון המקביל לסדרה סרטים המצליחה.

מוניקה ברברו
השחקנית מוניקה ברברו, שהופיעה בעונה השנייה של סדרת הלהיט UnReal, ובסדרה סטאמפטאון ולאחרונה כבשה את המסך ב"טופ גאן: מארוויק" החדש עם טום קרוז מסתמנת כיורשת אפשרית לגדות. היא אמנם לא שחקנית ישראלית בשום דרך, אך הקשר הישראלי בהחלט קיים, ברברו הופיעה בגרסה הנטפליקסית של הסרה "השוטר הטוב" של יס.

כריסטיאן סראטוס
השחקנית בת ה-32 כבשה את המסך כבר בגיל צעיר כשהשתתפה בסדרה הנוער "האנה מונטנה" בהובלתה של מיילי סיירוס, והמשיכה לכבוש את הקהל הצעיר בדמותה של אנג'לה וובר בטרילוגיית "דמדומים". רבים אהבו את דמותה בסדרה של נטפליקס "אהבה מוות ורובוטים" וחוזים לה עתיד מזהיר, אולי, כוונדר וומן הבאה.