חדש בשירות הסטרימינג המקומי של נטפליקס: לאחר שלא הוקרנו בו סרטים דוברי עברית, מדי שבוע יעלה לשירות סרט ישראלי חדש מהמיטב של שלושת העשורים האחרונים, כחלק מתכני הקבע. בין הסרטים: "ביקור התזמורת", "לעבור את הקיר", "קלרה הקדושה", "אבינו", "לצוד פילים", "עג'מי", "חתונה מאוחרת", "למלא את החלל", "סיפורי תל אביב" ועוד.

לאחר שבמהלך השנים לא הוקרנו בנטפליקס ישראל תכני קולנוע כחול לבן, במהלך החורף הקרוב יעלה מדי שבוע סרט אחר ב"שישי ישראלי". סך הכל יוקרנו בשירות הסטרימינג המקומי של ענקית התוכן 16 קלאסיקות איכות דוברות עברית משלושת העשורים האחרונים, כחלק מהתכנים הקבועים שפתוחים לקהל הרחב. בין השאר, יעלו שוברי קופות כדוגמת זוכי פרס אופיר "למלא את החלל" ו"חתונה מאוחרת"; יצירות מעוטרות שזכו להוקרה ותהודה ברחבי העולם כמו "ביקור התזמורת" והמועמד לאוסקר הסרט הזר "עג'מי"; הסרטים האיקוניים משנות התשעים "קלרה הקדושה" - זוכה פרס אופיר ו"סיפורי תל אביב"; לצד שאר סרטים אהובים וביניהם "לעבור את הקיר", "שרוכים", "אבינו", "לצוד פילים", "המשגיחים", "אור" ועוד.

עד כה עלו בנטפליקס ישראל "ביקור התזמורת" של ערן קולירין, "לעבור את הקיר" של רמה בורשטיין, "לצוד פילים" של רשף לוי, "חתונה מאוחרת" של דובר קוסאשווילי ו"קירות" של דני לרנר. הסרטים הבאים שיעלו בסדר כרונולוגי יהיו "למלא את החלל" של רמה בורשטיין (החל מה-13.1), "המשגיחים" של מני יעיש (20.1), "נודל" של איילת מנחמי (27.1), "אבינו" של מני יעיש (3.2), "שרוכים" של ינקול גולדווסר (10.2), "חיים יקרים" של שלומי אלדר (17.2), "קלרה הקדושה" של ארי פולמן ואורי סיון (24.2), "עג'מי" של סכנדר קובטי וירון שני (3.3), "סיפורי תל אביב" של איילת מנחמי ונירית ירון (10.3), "אור" של קרן ידעיה (17.3) ו"אדם בן כלב" של פול שרדר (24.3).