לפני כחודש פורסמה ההודעה כי ביקום הקולנועי של DC, הבמאי ג'יימס גאן והמפיק פיטר ספרן פסלו את התסריט ל"וונדר וומן 3", ושמועות רבות נפוצו לגבי המשך הקריירה של השחקנית הישראלית, ולגבי השאלה האם תמשיך גדות לגלם את דיאנה פרינס בסרטים אחרים של האולפנים.

בינתיים נראה כי גדות לא תחזור לתפקיד האמזונה הלוחמת, אך תפקיד אחר מעברה כבר יוצר באז רציני. על פי הפרסומים, גדות צפויה לחזור לזכיון של "מהיר ועצבני" בסרט העשירי בסדרה.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

לאחר שהופיעה ב-"מהיר ועצבני 5", גדות הפכה לחביבת המעריצים בזיכיון סרטי הפעולה. עם זאת, כשהגיעה ההצעה להמשיך ולהשתתף בסרט הבא, "מהיר ועצבני 6", לשחקנית "וונדר וומן" היה תנאי אחד.

"אמרתי לג'סטין [לין, במאי] שאם הוא רוצה אותי ב'מהיר ועצבני 6', אני רוצה להיות מסוגלת לעשות את הפעלולים שלי ואני רוצה שיהיו לי עוד קטעי אקשן", הסבירה גדות בראיון למגזין Huffpost.

"והוא הסתכל עליי ואמר לי משהו כמו 'באמת? בסדר', ואז קיבלתי את התסריט, והוא היה מדהים ומטורף. התרגשתי מאוד מהיכולת לעשות כל מה שנכתב בעצמי. זה החלק המהנה בלהיות שחקנית פעולה, שאת יכולה לעשות את הדברים המטורפים האלה שאת לא תוכלי לעשות בחיים האמיתיים. ונהניתי מאוד". 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>