השחקן בן אפלק חשף בטעות פרטים חדשים על השתתפותה של גל גדות כ"וונדר וומן" בסרט "הפלאש". כזכור, בסוף השנה שעברה נדחה התסריט לסרט "וונדר וומן 3" כחלק מאתחול היקום הקולנועי של DC, ועתיד של השחקנית הישראלית כדיאנה פרינס הוטל בספק.

כעת, הסרט "הפלאש" בכיכובו של עזרא מילר נמצא בדרכו אל האקרנים בזמן שג'יימס גאן ופיטר ספרן עושים את התוכניות שלהם עבור הזיכיון.

אחד משחקני המפתח בסרט הוא באטמן בגילומו של אפלק, שיסיים את תפקידו בדמות איש העטלף לאחר "הפלאש". אפלק הופיע לאחרונה בפודקאסט "Smartless", שם דיבר בקצרה על הסרט.

גל גדות, בן אפלק, הנרי קאביל (צילום: רויטרס)
גל גדות, בן אפלק, הנרי קאביל (צילום: רויטרס)

בין שאר הסיפורים, שפך אפלק גם אור על תפקידה של וונדר וומן בסרט "הפלאש" שצילמה גדות בשנה שעברה, שעשוי להיות ההופעה האחרונה שלה כאמזונה הלוחמת. לפי אפלק, הסצנה המשותפת כולל רגע חשוב בין דיאנה פרינס וברוס וויין, עוד כי רק עכשיו הוא הצליח להכנס באמת לנעליו של גיבור העל.

"זה הכי טוב שלי שעשיתי בתור באטמן!", סיפר אפלק. "סוף סוף הבנתי איך לשחק את הבחור! אני יודע שהפסקתי אבל הבנתי את זה עכשיו, זה כמו שאתה עושה את האודישן ואתה בדרך הביתה, אתה אומר לעצמך 'לא!'". 

"אני לא רוצה לתת ספוילרים, אבל הייתה סצנה שבה אני ניצל על ידי 'וונדר וומן' במהלך היתקלות עם כמה בחורים רעים", אמר השחקן. "היא מצילה אותי עם הלאסו, אז מה שקורה הוא שבאטמן חושף כמה מהרגשות האמיתיים שלו לגבי חייו ויצירתו. באותו רגע חשבתי 'רגע, הבנתי!".