5. מידסומר (2019) - אימת יום בשמש הצפונית
בראיונות שנתן, אסטר מתאר את "מידסומר" כסרט שעוסק בעצם בסיום של מערכת יחסים ובהרס הרגשי שחווים בני זוג בתהליך הפרידה. נושא התפרקות הקשר הזוגי מופיע גם בסרטו הקודם - ובשני הסרטים, הדמות הגברית מוצאת את עצמה כקורבן בריטואל שבו לדמות הנשית יש תפקיד מרכזי.
אסטר בונה את המתח באיטיות מחושבת, ומשתמש בסמלים פגאניים, ציורי קיר מוזרים ופרטים קטנים שמרמזים על הסכנה הקרבה. פלורנס פיו מציגה דמות של אישה באבל שעוברת מסע מטריד של טרנספורמציה. עם ריטואלים מזעזעים, הומור שחור ותמונות שלא תוכלו להוציא מהראש, "מידסומר" הוא אחד מסרטי האימה הכי ייחודיים ומטרידים של השנים האחרונות.
4. סוספיריה (2018) - רימייק שעולה על המקור
3. ברברי (2022) - הפתעת האימה של אותה שנה
2. המכשפה (2015) - אימה היסטורית מהפנטת
1. משהו עוקב אחריי (2014) - קונספט גאוני שמבוצע בצורה מבריקה
מה שהופך את "משהו עוקב אחריי" למיוחד הוא האווירה הייחודית שלו: הסרט עובד גם כאימה פשוטה וגם כאלגוריה מורכבת על מיניות, מוות וחרדות של בגרות צעירה. זוהי אימה אינטליגנטית שמוכיחה שאפשר לעשות סרט מפחיד ומקורי בלי לצלול לקלישאות של הז'אנר.