השניים פגשו בחברה של בלוך לאחר ש-eko הוציאה את הקליפ האינטרקטיבי לשיר של בוב דילן, like a rolling stone אשר נבחר לקליפ השנה של מגזין Time לשנת 2013.
בראיונות הזכייה סיפרו השניים שהסרט "הכל בכל מקום בבת אחת" שואב השראה מהטכנולוגיה של אקו ומהסרט הקצר שיצרו בשיתוף עם החברה הישראלית.
באתר החדשות הנחשב Fast Company נכתב על הסרט הקצר "פוסיביליה" כי הוא מביא את הבשורה של עולם המולטי וורס אליו חתרו במאיי הסרט "הכל בכל מקום בבת אחת" ושסרטם הקצר possibilia הוא למעשה ההישג הכי גדול בקריירה של השניים עד לזכיה באוסקר.
אקו של יוני בלוך פיתחה טכנולוגיה ופלטפורמה לפתרונות איקומרס מבוססי וידאו אינטראקטיבי, במטרה לייצר חוויית קניות דיגיטלית מהנה שמייצרת יותר עניין, מעורבות והנעה לפעולה.