עיניהם של מאות מיליוני צופים יופנו בשבוע הבא לליברפול, עירם של הביטלס, שתארח את תחרות האירוויזיון. קמפיין חדש שואף לארגן במקביל לתחרות מופע שירה בציבור כלל־עולמי, שבו מקהלות, מוזיקאים והציבור הכללי ישירו יחד את אחד מלהיטי החיפושיות למען אוקראינה.

סוכנות הקריאייטיב אורורה מליברפול - יחד עם משרד התרבות של אוקראינה, קרן גיוס התרומות יונייטד 24 של הנשיא וולודימיר זלנסקי וקרן הצדקה למען ילדים במלחמה - השיקו את הקמפיין "שיר סיוע לאוקראינה" (HelpUkraineSong#), שבו אנשים מרחבי העולם ישירו, ירקדו ואפילו רק יעשו סנכרון שפתיים (ליפ סינק) לשיר "עם מעט עזרה מידידיי", שהביטלס הוציאו בשנת 1967.

לפי המארגנים, המטרה היא לקיים את אירוע השירה בציבור בשבת הבאה, 13 במאי, ביום שבו יתקיים הגמר של תחרות האירוויזיון. "האירוויזיון הוא בדיוק הבמה כדי ליצור רגע של סולידריות עבור אוקראינה", סיפרה היוזמת ואלרי באונדס.  בשנה שעברה אוקראינה ניצחה בתחרות (הרבה "בזכות" המלחמה, שפרצה שלושה חודשים קודם), אולם בשל המשך הקרבות היא עברה לבריטניה - שהגיעה למקום השני - והעיר ליברפול נבחרה לארח את האירוע, שבו נועה קירל תייצג את ישראל עם השיר "יוניקורן".