הזמרת אודיה נבחרה להיות האמנית הישראלית הראשונה שמשתתפת בפרויקט HOME SESSIONS של אפל מיוזיק. הפרויקט הושק בתקופת הקורונה, כשאמניות ואמנים לא יכלו להופיע. אפל מיוזיק הזמינה אותם להתחבר למעריצים ולהמשיך ליצור, על ידי הקלטת גרסאות ביתיות ואינטימיות לשירים הגדולים שלהן ושל אחרים. 

HOME SESSIONS זכה להצלחה אדירה והוא ממשיך לרוץ בשלל מדינות בעולם עד היום. כל אמנית שנבחרת לפרויקט מתבקשת להקליט מחדש שני שירים שלה, עם דגש על ביצוע מינימליסטי וחשוף. בנוסף, האמניות בוחרות לבצע קאבר מיוחד לשיר של אמנית או אמן אחר שקרוב לליבן. 

בין האמנים הבינלאומיים שנבחרו לפרויקט עד כה נמנים אלט-ג‘יי, ריטה אורה, אלי גולדינג, קרייג דיוויד, שוגבייבס, ראג'נ'בון מן ועוד. הביצועים בפרויקט בלעדיים לאפל מיוזיק ואפשר למצוא את המיטב שלהם בפלייליסט הרשמי שמתעדכן באופן קבוע.

אודיה, האמנית הראשונה בישראל שנבחרה להשתתף בפרויקט שנחשף היום בארץ, שיתפה: "זו הזדמנות לשתף אתכם קהל יקר ולתת לכם הצצה לאיך שיר נולד, בגרסתו המקורית. בחרתי את אלה שאהבתם במיוחד והפקנו ביצועים אקוסטים, ׳מה קרה׳ זה שיר שכתבתי לעדן בן זקן זמרת שאני מאוד אוהבת.ששינינו קצת את השיר המקורי והתאמנו לעדן את הטקסט. פה השיר מבוצע לפי הטקסט שנכתב במקור. הוספתי ביצוע שלי ל'בלילות' שבוצע במקור בהפקה של עופר ניסים. ו'האמת' שיר הנושא של האלבום שיצא לאחרונה, דואט עם רואי אדם".