לפני חודש הודיע הזמר יהונתן מרגי כי הוא יוצא בטור הופעות מיוחד בשם "קרוב מתמיד". מדובר בטור הופעות בו לראשונה מביא מרגי את המופע המלא שלו מחוץ לתל אביב ויופיע בהופעות בחיפה, מודיעין, בנימינה, תל אביב ועיר הולדתו יהוד. בשיחה עם איריס קול ב-103FM סיפר מרגי על המופע האינטימי.

בפתח השיחה התייחס מרגי לסיבוב ההופעות הקרב ובא: "זה משהו שרציתי לעשות הרבה זמן, בשנתיים האחרונות אני על הקו ישראל־ארה"ב הרבה, וכל פעם אני מרגיש סוג של געגוע קל. משהו בשהייה שם, אני מרגיש שאין כמו הקהל בארץ. אני מרגיש שאין כמו ההופעות בארץ, האנרגיה של הקהל שלי, זה פשוט כיף. היו לי הרבה הופעות לאחרונה בתל אביב, שנתנו תחושה מאוד מוצלחת, אבל רציתי לעשות משהו אינטימי, ולצאת מתל אביב".

"מה זה אינטימי?", תהתה קול, ומרגי סיפר: "על הבמה הולכת להיות הופעה מיוחדת שלי, ארוכה, עם כל השירים מכל הזמנים, כולל השיר החדש. עם הלהקה שלי. הדבר היחיד שמצומצם זו כמות הקהל. אני הולך לחזור לעיר שגדלתי בה, ליהוד. לפני שהגעתי למצב שאני מגיע לתיכון החלטתי לעבור ללמוד בבית ספר לאומנויות בתל אביב, אבל למדתי בחטיבה ביהוד, אני חוזר לשם. חוץ מה'גריי' ביהוד, אני מגיע לזאפה בחיפה. אני זוכר שרציתי לבוא ולהופיע הרבה זמן, שנים אחורה אני זוכר שהיה לי קהל בחיפה. אני חוזר לאמפי שוני, שהופעתי שם כבר פעם אחת. אחת ההופעות בבארבי ב־29, כבר סולד אאוט, אבל יש עוד הופעה שנפתחה".

על הופעתו של בת זוגו לשעבר נועה קירל על במת האירוויזיון, הבהיר: "אני רואה כמו כולם ברשתות ואני שמח בשבילה. אני בטוח שהיא מתרגשת ברמות, זה מעמד לא נתפס. אני מאחל לה מלא בהצלחה וצופה מהצד".