אנשי תקשורת באולם האירועים בליברפול הסבירו מה דעתם על הסיכויים של הנציגה הישראלית בגמר: "יש לה קצת גישה של ילדה רעה, רבים אחרים יכולים להרגיש קצת מאויימים". אחרי חודשים רבים של ציפייה, נועה קירל הופיעה עם השיר "Unicorn" על הבמה בליברפול, והעפילה לשלב הגמר. בדקנו עם עיתונאים מומחים מרחבי הגלובוס מה הרשמים שלהם על הכוכבית הישראלית והסיכויים שלה בגמר הגדול.

"בורקס דחוף!": כך נועה קירל הגיבה לעלייה לגמר האירוויזיון
"משפיע על הנפש שלי ושל המשלחת": נועה קירל על המצב בארץ בזמן האירוויזיון‎‎

מריה בלדזנוב, פולין: "בכל הכנות אני אני אוהבת את ההופעה הזו. למעשה אני חושבת שזו ההופעה כי טובה בחצי הגמר הראשון, ויש סיכוי גבוה שישראל תנצח השנה. היא שואלת 'אתם רוצים לראות אותי רוקדת?', אז כן... אנחנו רוצים לראות אותך רוקדת נועה, היא שרה טוב מאוד, ולפעמים את צריכה לבחור בין השירה לריקוד... זה לא תמיד עובד יחד. היא שרה נהדר, היא זזה מצויין, היא מעולה עם המצלמה, אני חושבת שהיא אחת המתמודדות הכי טובות שלכם באירוויזיון, ואחת המתמודדות הכי טובות השנה".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

מקס ואן דר בוארק, הולנד: "לנועה יש שיר מאוד שמח. היא מאוד סקסית, היא מאוד זכירה עבור הצופים בבית, אני חושב שהרבה גברים יצביעו לה. השיר הוא טוב, שיר פופ קליט, ואני חושב שהיא תקבל הרבה קולות גם אם לא יהיה צליל".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

העיתונאים הזרים על נועה קירל
מורגן תומסון, נורווגיה: "אהבתי את השיר, אהבתי את הזמרת, אבל אני קצת מאוכזב מזה ששומעים שיש לה זמרות ליווי והן לא על הבמה, יש לה חמישה רקדנים, ויש קצת יותר מדי ריקודים על הבמה. זו תחרות שירה ולא תחרות ריקודים, אז לא הייתי מרוצה מזה יותר מדי, כי הדגש הוא יותר על המופע מאשר על השירה".

אנושקה ברבריאן, אנגליה: "אני עוקבת אחרי נועה כבר תקופה, מעל שנה, אני רואה את החומרים הישנים שלה, והתאהבתי בה. כמה כל שיר שלה שונה ומיוחד, וזה מחדש. אף פעם לא משתעממים מהמוזיקה שלה, היא מופיעה מעולה בגיל כל כך צעיר, אני לא יכולה להאמין שהיא עושה את מה שהיא עושה על הבמה. ההיפוכים האלו, הרגליים שלה הולכות למקומות שלא ראיתי בחיים".

סיימון סטלמזיק, פולין: "אני ממש מקווה שהעולם יראה יותר ממנה, כי אתם מכירים אותה טוב מאוד, אבל זו הזדמנות למדינות אחרות לראות אנשים צעירים ומוכשרים כמו נועה".

טורביאן אק, שוודיה: "יש לה הופעה מדהימה והיא יודעת מה היא עושה. משהו שיכול לפגוע בה זה שיש לה קצת גישה של ילדה רעה. יש רבים שיכולים לאהוב את זה ולראות בזה כוח, אחרים יכולים להרגיש קצת מאויימים. היא הייתה מהממת, אני אוהב אותה, את השיר, ואני אוהב את הקול שלה. היא שרה מצויין, האינטונציה הייתה מעולה. ראינו אמנים אחרים שלא היו טובים עם הקול שלהם, אבל היא הייתה מצויינת. אני אוהב את הקטע עם הריקוד לבד, 'רוצים לראות אותי רוקדת?'".