הזמרת נטע ברזילי, זוכת אירוויזיון 2018, צפוייה לעלות מחר פעם נוספת לתחרות הזמר הגדולה בעולם. ברזילי תופיע בגמר האירוויזיון שייערך במוצאי הקרוב בליברפול, כאורחת בחלק האמנותי - ובחזרת העיתונאים היום (שישי) נחשף לראשונה הנאמבר המדובר.

בפעם האחרונה מול העיתונאים: צפו בחזרה של נועה קירל כפי שהיא נראית בליברפול

מיד אחר ההופעה בתראיינת ברזילי לצוותי תקשורת ישראלים. "ברזילי לוקחת חלק ממחרוזת של שירים של זמרי עבר מהתחרות ומבצעת את להיט האייטיז "(You Spin Me Round (Like a Record" של הלהקה הבריטית "Dead or Alive".

"זה באמת משוגע, לא יודעת להסביר את זה במילים, אני מרגישה שאני לוקחת חלק בשמשהו סופר גדול, ואיזה כיף להיות פה כשנועה עושה את זה וזה באמת נורא מרגש, כי הסיפורים האלו מתאחדים, כולם נמצאים פה, דורון (מדלי), נועה (קירל) ואיתי (בצלאלי)... כולם נמצאים פה, זה מרגיש סיפור מאוד שלם".

הראיון עם נטע ברזילי

איך זה לחזור למשפחה הזו של האירוויזיון?
"זה משפחה חמה, מחבקים אותי פה נורא חזק, תמיד חיבקו אותי נורא חזק, זה אושר גדול וזה כיף . מה שאנחנו הולכים לראות על הבמה זה משהו שעברנו עליו נורא קשה. על הלוק שלי עבדו 12 אנשי צוות. כרגע עובדים עליו שישה אנשי צוות, אחד שמחזיק לי את הכנפיים, אחד שדואג שמחוך יהיה כמו שצריך, אחד שמאפר אותי, אחד שעושה לי את ה... דבר הזה... זה באמת, באמתת חגיגה... היסטרית, שאפשר להתקרקס ככה רק באירוויזיון".

למה השיר הזה?
"זה בעצם החלק האמנותי של כל השירים שיצאו מליברפול. כמובן שהביטלס יצאו מפה והיה לי קשה מאוד לגעת בשיר של הביטלס, ו-'dead or alive' זה שיר שנורא השפיע עליי כש-קשה ופלוריידה הוציאו אותו. אני זוכרת שהלכתי לחפש וזו הייתה הפעם הראשונה שגיליתי מאיפה הגיע המוזיקה הזו, כי הבנתי שזה חידוש, כשהבנתי שהם מליברפול והם עשו את זה, אז הבנתי שאין אופציה ואני חייבת לעשות את השיר הזה. ויש משהו כל כך כיפי בלחדש משהו כזה. זה הייתה עבודה של 'בק אנד פורוורד', אנחנו שולחים להם והם שולחים לנו חזרה הערות. עבדתי על זה עם המפיק שלי אבשלום אריאל וזה היה מרגש, מרגש, מרגש".

החזרה של נטע ברזילי

מתי זה יוצא?
"באותו רגע שזה יוצא לבמה, זה יוצא לספוטיפיי".

כמה מפחיד להיות באוויר בגובה כמה מטרים?
"אני לא סגורה על כמה מטרים אני באוויר, אבל זה משהו בין עשרה לשלושה עשר. זה מאוד מפחיד שם למעלה, אתה כאילו עומד שם... עוד לא היה קהל אבל אני אמורה לעמוד מול קהל של ארינה שלמה. זה כאילו אתה פוחד, מה יקרה אם תיפול עליהם. אני מדמיינת את כל התסריטים האפשריים. המיקרופון שלי קשור לי כמו צמיד על היד, כדי שאני חלילה לא אפיל אותו מהיד ואהרוג מישהו. זה מטורף. אני נוחתת לתוך הקהל אני ממש ממריאה מעליהם".

את יודעת איך זה חובבי אירוויזיון, אם נופלת עליהם זוכת אירוויזיון, זו מתנה בשבילם.
"אחלה דרך ללכת".

הציפור הזאת נראית במבט שלנו, הישראלים, כמו יונת שלום קטנה.
"יש לה ענף זית בפה וזה מאוד סימבולי".

היית מתחלפת עם נועה? עכשיו, לעשות עוד גמר?
"תשמע... אני לא מקנא בה. אני לא מקנאת בלחץ הזה 'היא עלתה ל-4, היא עלתה ל-3, היא ירדה חזרה ל-3, אוי ואבוי'. כאילו אין שמחה ממני שאני לא מתחרה. זה מרגש בשבילי לראות אותה עושה את זה. לראות אותה מייצגת אותנו בכזה כבוד. עושה באמת חיל, כמו חד קרן, עושה את זה כמו סוסה, שיש להם את הכיסוי עיניים הזה. חדורת מטרה. דיברתי איתה לפני יומיים והיא אמרה לי 'אני הולכת לאימון'. אמרתי לה 'תגידי, את שפויה? היום את הולכת לאימון?', היא פסיכופטית, היא עושה את זה מדהים, אני סומכת על דורון ועל יובל כהן, ועל איתי בצלאלי, וכל הצוות הישראלי שעושה עבודה מדהימה".


אז אין סיכוי לראות אותך שוב באירוויזיון?
"אף פעם אל תגיד אף פעם".