אחרי חודשים ארוכים של הכנות וציפיות והופעה מוצלחת בחצי הגמר, נועה קירל קטפה הערב (שבת) את המקום השלישי והמכובד בתחרות האירוויזיון. שוודיה עם הזמרת לורין והשיר "Tattoo" זכו בתחרות.

בראיון לכאן 11, אמרה קירל: "זה מטורף! להיות מקום שלישי זה מעבר לכל דימיון, אני הכי מאושרת בעולם ומרגישה שהמדינה שלי גאה בי".

כאמור, במופע הגמר של התחרות הגדולה באירופה, נתנה קירל מופע מרשים על הבמה עם שירה "יוניקורן", בסיומו אף פרצה בבכי.

בפעם האחרונה מול העיתונאים: צפו בחזרה של נועה קירל כפי שהיא נראית בליברפול
"המוח שלי מעוך": נועה קירל בראיון לחוץ רגע לפני החזרה המכרעת
"לא היה דבר כזה מאז נטע ברזילי": נועה קירל החזירה את ישראל למפת האירוויזיון

קירל אמרה מיד לאחר הירידה מהבמה: "וואוו, אי אפשר להסביר במילים כמה מרגש היה לייצג את המדינה שלי, כשמאות מיליוני עיניים ברחבי העולם צופות בכל תנועה וצליל. מחכה לתוצאות, אבל בינתיים מנצלת את הזמן להגיד תודה לכל מי שמלווה אותי, תומך, אוהב ושולח אנרגיות אופטימיות. תמשיכו רק עוד קצת!".

"אירופה, רוצה לראות אותי רוקדת?": נועה קירל בחצי הגמר באירוויזיון (צילום: באדיבות כאן, תאגיד השידור הישראלי ואיגוד השידור האירופי EBU))

בזמן שידור שירה של קירה באולם העיתונאים נצפתה מהומה חסרת תקדים, עם עיתונאים ובלוגרים ישראלים שהתרכזו במרכז האולם. בזמן קטע הריקוד המדהים של קירל, הבלוגרית טל דהן, מהצוות של "יורומיקס" אף פצחה בריקוד מטורף, עם צעדיה של הזמרת בריקוד. בסוף השיר נשמעות תשואות באולם הגדול, כפי שלא נשמעו באף אחד מהנאמברים האחרים.

גם ראש הממשלה בנימין נתניהו איחל לנציגת ישראל הצלחה בחשבון הטוויטר וכתב: "נועה, עם ישראל איתך".

זוכת האירוויזיון הישראלית מ-2018, נטע ברזילי, חזרה אל הבמה הגדולה במסגרת החלק האמנותי של המופע, וסיפקה ביצוע מוצלח לשיר You Spin Me Round (Like a Record) של הלהקה הליברפולית Dead or Alive.

במופע הגמר השתתפו 26 שירים: 10 המדינות המנצחות של כל אחד מחצאי הגמר, לצד חמש המדינות המממנות של התחרות המעפילות לגמר אוטומטית, והמנצחת של השנה שעברה - אוקראינה.