מורן מזור פרצה לחיינו לפני יותר מעשור בתוכנית "אייל גולן קורא לך" והפכה לחלק משמעותי בתעשיית המוזיקה הישראלית. שיריה כיכבו במיטב המצעדים בתחנות הרדיו, והיא כבשה כל במה אפשרית, מבמת התיאטרון במחזמר "זה אני" ועד לבימת האירוויזיון. כעצ מזור משחררת את "כולי אהבה", השיר הראשון בו הזמרת הייתה שותפה לכתיבה וללחן, זהו שיר חשוף ומלא בכנות על הדרך האישית והמקצועית שעוברת מורן. 

בשיחה עם איריס קול ב-103FM סיפרה מזור על ההצלחות והכישלונות, הפרסום והכסף, על המקצוע שהלב בחר, תחום שיש בו אשליה וקשיים, ההתמכרות לבמה, המטרה הגדולה להגשמה וסיפוק עצמי והדרך שתמיד נשמרת מלאה באהבה.

על המילים, זה הדבר הראשון שהבחנתי בו איך נוצר המשולש?
״זה צוות חלומות, תודה לאל רביד חבר של שנים, והבן זוג שלי הוא מנהל ההפקה שלו, בעלי לעתיד יש לומר, אז באמת היה חיבור מאוד אורגני. וחן אהרוני הוא אח שלי התימני משכבר הימים״.

ספרי לי מה קורה איתך בשנה האחרונה
״אחת השנים הכי קסומות בחיי, שנה של התבגרות, התפכחות, הבשלה, משהו קורה כשעוברים את גיל 30, משהו מתיישב, משהו מסתדר, סדרי עדיפויות משתנים, משהו נרגע. משהו בזוגיות שלי עזר לא מעט, קיבלתי הצעת נישואים".

ומה עם מוזיקה? אני רואה שבימים האלה את בחזרות למחזמר של מאור זגורי
״נכון, זה הולך להיות חאפלה ים תיכונית בתיאטרון, ממש כל הזמר הים תיכוני לדורותיו, מקלאסיקות של דקלון, עד לדברים של ימינו. והכל שזור בתוך עלילה מאוד מגניבה ויפה, תבואו לראות, זה ירוץ בכל הארץ״.

בשיר את בעצם יושבת ומביטה בתחנות בחייך אני רוצה, לקפוץ לאירוויזיון לאיזה מקום הגעת?
״אני הגעתי למקום 13 לדעתי. החוויה הייתה מדהימה, משהו בתיאום הציפיות ביני לבין עצמי, המקום שאליו הגעתי ולאן ששאפתי לא היה מתואם. הביצוע, אני מאוד גאה בו עד היום, אני מאוד אוהבת להיזכר בחוויה הזאת כי אני הייתי מוקפת באנשים שאני מאוד אוהבת, הכל קרה בצורה מאוד חברותית וקרובה. אפשר להגיד שזאת הייתה קצת אכזבה, אפילו לא ברמה של חו״ל אלא ברמה של ההישג שאליו הגעתי בתחרות. אבל אני מכבדת את זה כי עד אז לא חוויתי אכזבה או כישלון, הייתי צריכה לעשות את זה״.

״כשחזרתי, אני לא יכולה להגיד שהייתי עטופה ברמה הזאת בארץ אבל שמחתי על הזכות", הוסיפה מזור. "על הייצוג, על מה שהיה בתחרות. צריך לרשום את זה ב-וי גדול ולהתקדם".

אתה רואה אירוויזיון?
״אני מסתכלת ורואה, אני מעוניינת מאוד, זו בכל זאת. תחרות שירה. אבל המון באמת פוליטיקה וגימיקים, התחרות מאוד השתנתה״.

כולי אהבה השיר שלך הוא מכריז על אלבום בקרוב?
״לגמרי, באמת היה לי חשוב להוציא את השיר הזה, בשונה מהשירים הקודמים, כשיש המון תחמושת. לקחתי קצת הפוגה, ננעלתי באולפן והחלטתי שאני יוצאת עם לפחות ep, לפחות חמישה - שישיה שירים. וזה מה שקרה ואני מאוד שמחה על זה, אלה שירים שאני כתבתי, זה משהו שעוד לא עשיתי״.