רגע אחרי שהופיע בפעם השנייה כמופע המרכזי בטקס הדלקת המשואות ביום העצמאות ובעודו מוביל את המחזמר "קזבלן" בתיאטרון הלאומי הבימה, הזמר המצליח ושופט "הכוכב הבא" איתי לוי משיק את "לא עצרנו", שיר נוסף מאלבומו העשירי עליו עובד בשנה האחרונה, אותו כתבו רון ביטון, אושר ביטון וסתיו בגר, והפיקו בסשן 42. השיר החדש יוצא כחודשיים אחרי "מאבד שליטה", סינגל נוסף מהאלבום החדש. 

צפו: איתי לוי שר על רקע דגל איראן
הסבת מקצוע? איתי לוי נכנס חזק לתחום הנדל"ן

רון ביטון, מכותבי השיר, מספר על הסינגל החדש "לא עצרנו": "השיר החדש נכתב על זוג אוהבים שאת רוב החוויות שלהם יחד, צברו בנסיעות ארוכות, והזיכרונות שלהם, הטובים וגם הפחות טובים היו ברובם על הכביש".

איתי לוי החל את דרכו המוזיקלית כזמר סקיצות לצד יצרן הלהיטים של העשור האחרון – אבי אוחיון. ב-2013 הוציא איתי את "כמעט שיר אהבה"- שירו הראשון כזמר ולא כזמר סקיצות. מאז חלפו להן 10 שנים במהלכן בנה איתי קריירה יציבה ושבר כל תקרת זכוכית אפשרית - הוציא שלל להיטים שיישארו פה לעוד שנים רבות, כבש את המקומות הראשונים במצעדי ההשמעות בתחנות הרדיו המובילות, עם מאות מיליוני האזנות ומופעי ענק סולד אאוט בבמות הגדולות בארץ ומככב מזה 4 עונות כשופט ב"כוכב הבא".

היום כעשר שנים לאחר תחילת הדרך והרגע המכונן בקריירה שלו, מוציא איתי סינגל חדש בשם "לא עצרנו" אותו כתבו רון ביטון, אושר ביטון וסתיו בגר, והפיקו בסשן 42. עוד טרם יציאת השיר באופן רשמי, נבחנים לגביו מספר שיתופי פעולה. באלבום העשירי עליו עובד בימים אלו, איתי שותף מלא ביצירת האלבום ולוקח חלק משמעותי בתהליך הפקתו.

הבשורה על השיר החדש מגיעה לאחר שאיתי נבחר להיות המופע המרכזי בטקס המשואות ה-75 האור של מדינת ישראל, ובעודו מככב בתפקיד הראשי במחזמר "קזבלן" וכובש את הקהל על בימת התיאטרון הלאומי הבימה, מוביל את הקמפיין של חברת המתנות הגדולה בישראלBuyMe  , ומשמש זו השנה השישית כפרזנטור הרשמי של מותג האופנה Lee Cooper.