אתמול בבוקר, כשסיפרתי לחברותיי שבערב אני הולכת להופעה של אייל גולן בבלומפילד, הן הסתכלו עלי מופתעות וענו לי: "היית במאה הופעות. איך לא נמאס לך?!". הסתכלתי עליהן במבט מוזר והשבתי שלא נמאס לי וכנראה שגם לא ימאס לעולם. אייל גולן מוכיח לי ולעוד רבים אחרים בכל פעם מחדש, שהוא זמר אחד בדור; שירי הנוסטלגיה שמזוהים עם תקופות עברו, המילים, והקול שאין דומה לו, כל אלו ועוד, גורמים לי לרצות להגיע למופעים של הזמר הזה בכל פעם מחדש, לשמוח, להתרגש ולהזיל דמעה על תקופות שהיו ונגמרו. ואני יודעת שגם בעוד עשר שנים כשאגיע לצפות במופע שלו, הוא ימשיך ליצור שירים שלימים ייקחו אותנו לתקופות שלא נרצה לשכוח. 

אייל גולן בבלומפילד

הזמר אייל גולן פתח את אמש סופ"ש GOLD - שני מופעי ענק באצטדיון בלומפילד, עם 55 אלף צופים ובמה מהגדולות שנראו בישראל. המופע כלל קרוב ל-50 משיריו הגדולים, ביצועים מיוחדים ומרגשים לקלאסיקות האהובות לצד הלהיטים מהאלבום האחרון "2023" שזכה לאהדה גדולה בעולם המוזיקה. 

אייל גולן בבלומפילד (צילום: ניר אמיתי)
אייל גולן בבלומפילד (צילום: ניר אמיתי)

את המופע פתח גולן בביצוע מרהיב ללהיט - "בזמן האחרון", שמיותר לציין שאותו 55,000 הצופים היושבים, או ליתר דיוק העומדים בקהל- שואגים בעל פה. אחרי ששר מספר שירים, פנה אל עשרות אלפי הצופים, והתייחס לביטול האישום נגדו: "עשר שנים בהן שתקתי, לילות בלי שינה ובעיקר כאב חזק בלב מול המשפחה".

אייל, ליאם, אלין ויאן גולן (צילום: ניר אמיתי)
אייל, ליאם, אלין ויאן גולן (צילום: ניר אמיתי)

החלק האומנותי של ההופעה ושיא הערב, אם אתם שואלים אותי היה כשהעלה את ילדיו לבמה. אלין ההורסת שרק השבוע הגיעה לרגע מכונן כשהתייצבה בלשכת הגיוס להליכי הצו הראשון, וליאם גולן בצעו על במת אצטדיון בלומפילד אחד אחרי השנייה את הלהיטים החדשים שלהם: ״הכאב שלך יחלוף״ ו״געגוע״. לאחר מכן, ולמרות הכרזת אמו שאין לו עתיד מוזיקלי- גם יאן המתוק עלה לבמה. את השיר "כשאחר" הוא ביצע בגרסה מרגשת יחד עם שני ילדיו כשאילנית לוי ואלירז שדה צופים בהם מהקהל. משפחה למופת. 

את הערב אוכל לסכם לא בשונה מהופעות קודמות, אבל אין ספק שבאצטדיון בלומפילד, מול כל כך הרבה אנשים זה עוצמתי ביותר. בין שירים מצמררים, לכאלו שגרמו לי לרקוד מכל הנשמה- כנראה שיש סיבה לכך שאף פעם לא נמאס לי. אז למי שהיה ומי שלא, מקווה שזה לא היה ערב חד פעמי ושהמופע הבא יפתח בקרוב מאוד.