עדן בן זקן שזכתה בתואר זמרת העשור ולא סתם, חגגה אמש עשור של קריירה במופע 360 בהיכל מנורה והופכת להיות האישה הראשונה שעושה מופע 360! הזמרת שהתגלתה לעולם עם אוברול מנומר, קאבר לכריסטינה אגילרה ושתי מילים שלא נשכח לעולם, "שלושים שקל!", עלתה אמש לבמה אל מול קהל של 12,000 איש כשלאורך הערב היא ביצעה את כל להיטי הענק שלה לאורך הקריירה שלה, אלו שמיצבו אותה כזמרת המצליחה ביותר בישראל, עם נתונים חסרי תקדים של מעל מיליון השמעות ושימושים בשירותי המוסיקה הדיגיטליים.

כבשה את מנורה: עדן בן זקן (צילום: ניר אמיתי)
כבשה את מנורה: עדן בן זקן (צילום: ניר אמיתי)

את המופע היא פתחה בנאמבר מרגש במיוחד בו ביצעה את השיר "HURT" של כריסטינה אגלירה וחזרה לאודישן האייקוני באקס פקטור. מרגש איזו כבר דרך עברה הבחורה המתוקה הזאת, שכל כולה קסם מתפרץ.

לאורך המופע היא שרה מעל 20 משיריה האהובים לאורך השנים, כשהיא לא עוצרת לדקה, לא נחה ומחזיקה את הקהל בצורה מעוררת השראה. היה ניתן להבחין שבקהל יש מעריצים מושבעים שליוו את הזמרת לאורך הקריירה שלה, אבל גם כאלה, שפשוט אוהבים להאזין לה מהרגע הראשון, אוהבים את הפשטות שבה, את החן המתפרץ, ואת הישראליות- על כל גווניה, הכל כך בולטת שיש בבחורה הזאת. 

עדן בן זקן מארחת את עדן חסון (צילום: ניר אמיתי)
עדן בן זקן מארחת את עדן חסון (צילום: ניר אמיתי)

במהלך הערב היא אירחה על הבמה ארבעה זמרים מדהימים ומצליחים מאוד. הראשון שעלה לבמה היה עדן חסון איתו ביצעה את הלהיט המשותף שלהם- ״פילטרים יפים״ וגם את ״בא לי לחבק אותך״ ו-״עושה לי צרות״. אחריו הגיע סטטיק, והקהל היה בטירוף כשהם ביצעו יחד את הלהיט המשותף שיצא באלבום החדש של לירז "הפשע המושלם".  האורח השלישי והמרגש במיוחד היה נתן גושן, איתו ביצעה את השיר המשותף ״חיים מאושרים״.

עדן בן זקן וסטטיק (צילום : שובל עזור)

האורח הרביעי היה- איך לא- זמר העשור אייל גולן. השניים ביצעו דואט היסטרי לקלאסיקה ״צליל מיתר״ ולאחר מכן את הלהיט של שניהם ״אלף כוכבים״. "בעשור האחרון הצלחת לשבור את כל החוקים" אומר אייל על עדן, "מעל הכל את אישה נהדרת, כולך לב ומגיע לך". איזה כיף לראות את הפרגון.

החלק המרגש ביותר במופע היה כשהעלתה את בנה הבכור- מישל ההורס יש לציין, שהוא רק בן שלוש לבמה. היא הקדישה לו, לאחותו הקטנה שרק הצטרפה למשפחה- עמנואל ולבעלה שוקי ביטון שאם אתם שואלים אותי- נראה שהוא לגמרי מעריץ מספר אחת של הבחורה המהממת הזאת, את השיר "חיים שלי". הביצוע היה יפה להפליא ומרגש ברמות לא רגילות. הוא יצר אצלנו בלב ובראש תמונה מאוד חזקה של איזה אישה חזקה ומהממת היא עדן בן זקן; מי שיש בה הכל מהכל, ובדיוק מה שהקהל הישראלי צריך. מי שיש בקולה עוצמות מרגשות עד דמעות ובמקביל את היכולת לשמח עד הגג ולרקוד עד אור הבוקר, מי שהיא פשוטה ובמקביל בעלת גוון כל כך מיוחד, מי שבמשך עשור שלם הצליחה להיכנס ללב של כולנו ולהפוך לחלק בלתי נפרד מהמוזיקה הישראלית. 

עדן בן זקן ובנה מישל (צילום: ניר אמיתי)
עדן בן זקן ובנה מישל (צילום: ניר אמיתי)