אחרי הסינגלים המצליחים "פרימיטיבי" ו"פרפרים שחורים", כוכבת הפופ העולה ענבל ביבי חושפת צד חדש. "אף פעם לא לבד" שכתבה והלחינה בעצמה, מציג את הצד האינטימי והפגיע שלה ומדבר על אמונה ואמונה עצמית. השיר מביא את תחושות החיבור של ענבל לבורא עולם שמאפשר לה לקבל את עצמה כפי שהיא, בלי להרגיש בודדה.
 
את השיר הפיק המפיק הבינלאומי מארקי סטייל, שנדלק על הסקיצה שענבל הקליטה בבית על הגיטרה האקוסטית שלה. בימים אלה עובדת על אלבום בכורה שייצא בקרוב, מובילה קמפיין למותג שיבאס לצד איתי לוי ומארינה מקסימיליאן, וגם תפקיד במחזמר "לילות ברודוויי" של תיאטרון הבימה לצד רוני דלומי. הקליפ צולם באווירה אינטימית בסטודיו קטן בתל אביב - רק ענבל והגיטרה האקוסטית שלה, כדי להעביר את המסר של השיר בלי לגנוב את הפוקוס למילים. בשיחה עם איריס קול ב-103FM סיפרה הזמרת על התקופה המורכבת שעברה בשנתיים האחרונות והתהליך במהלכו התחברה לבורא.
 
"עד לפני שנתיים ליוותה אותי תחושת בדידות, גם כשהייתי מוקפת באנשים הרגשתי לא שייכת ולא מובנת", סיפרה ביבי עם יציאת הסינגל. "היום, אחרי תהליך ארוך שעברתי, מצאתי את המקום שלי. החיבור שלי לבורא עולם גורם לי להרגיש שגם אם אהיה מבודדת מכל העולם, אף פעם לא ארגיש לבד".

שלום ענבל ביבי, רציתי לומר לך שאסור לך לזוז ממי שעיבד והפיק את השיר שלך 'אף פעם לא לבד' עם מארקי סטייל. תדבקי, תצמדי, תאזקי אותו ליד שלך. מה זה הקול הזה? איך עבדתם?
"הוא גר בחו"ל אז אני פשוט נכנסת לחדר הקלטות בתל אביב ואני מקליטה לבד".

אז את הקרדיט להפקת שירה?
"הפקת שירה תתני את הקרדיט לי".

אז את יודעת מה, את אף פעם לא לבד... פשוט יש לך אותך. כמאזינה יש פה חוויה אחרת, מטפסת על גבעה ועל הר. יורדת ואז עולה ופונה ימינה ושמאלה.
"זאת ממש התחושה שרציתי להעביר".

לפני שנתיים, ליוותה אותך תחושת בדידות ואת מספרת על תהליך ארוך שעברת.
"כן, אני מתכוונת לזה. זה לא היה תהליך קצר בכלל. אני חושבת שהתחלתי להרגיש שיש סביבי אנשים שמבינים אותי קצת יותר לקראת גיל 23 פחות או יותר".

את לא גדלה? את כמה שנים בגיל הזה.
"עכשיו אני בת 25, קצת גדלתי. ובסך הכל כשאני מדברת על תהליך אני מדברת על ללכת לטיפול, לבחור מחדש את האנשים שסובבים אותי. ולהחליט החלטות גורליות בחיים שלי שיגרמו לשמחה שלי לגדול ולאנשים סביבי להיות יותר מדויקים. וגם להיות יותר מדויקת עם עצמי, להתייחס לעצמי יותר יפה ולהיות יותר נחמדה לעצמי ולאהוב את עצמי".

החיבור שלי לבורא עולם, מה פירוש?
"מעבר לזה שאני מאמינה שבורא עולם קיים בכל הדברים הקטנים. אני ממש מאמינה שיש לנו מקומות שאנחנו ממש יכולים לשים לב אליו. כמו שלמשל את נמצאת באיזה מצב ופתאום את שומעת שיר ברדיו וזה בול השיר שהיית צריכה לשמוע. או שיש אנשים שיש להם את החיה האהובה עליהם, החיה שהם עצובים היא פתאום מופיעה – אצלי זה פרפר לבן. כל מיני סימנים כאלה שככל שאנחנו יותר טובים לעצמנו ומחוברים לעצמנו אנחנו יכולים להיות יותר מחוברים לסימנים של בורא עולם שהוא איתנו".
 
"יש משהו בשיר שהוא מקדש את העצב הזה של להיות לבד", מסכמת ביבי. "זה לא רע להרגיש לבד, כי מתוך תחושת הבדידות אנחנו מגיעים לקתרזיס - לתקווה".

סייע בעריכת הכתבה: שי איידלר 103FM