לפני כשבועיים השחקן והזמר אריק ברמן הסעיר את הרשת לאחר שנחשף קטע קטן מראיון שלו עם קובי מידן בתכנית "סוכן תרבות" בכאן 11, ובו אמר: "אני לא מבין עד הסוף את התנועה של ה-METOO, זה קשור לזה שאני גבר אז אני אף פעם לא סבלתי מקיפוח כלשהו, אז אני לא מבין את זה עד הסוף. מהצד, כגבר, תמיד משהו שם מרגיש לא מדויק. המשב שאני מקבל בתנועה הזאת, קשור למשהו מאוד גברי, לוחמני. אני חושב שמה שלי חסר בתנועה הזאת זה נשיות או נקביות. אנרגיה נקבית, משהו רך, משהו מכיל, משהו מחבק". בערבות אותו ראיון ספג ברמן לא מעט אש ברשת והספיק להתנצל. כעת, בראיון עם איריס קול ב-103FM לקידום השיר החדש "אני אוהב אותך" מסביר ברמן את דבריו.

אריק ברמן הביע ביקורת על תנועת METOO - ומיהר להתנצל

עברת סערה. מה התכוונת לומר?
"כן, אפשר להסתכל על זה כך. לא התראיינתי מאז הדבר הזה, קיבלתי המון פניות. עשיתי טעות, לא העליתי על דעתי שמשהו שאני יכול להגיד בתוך ראיון מאוד ארוך ופילוסופי כזה יתפרש כך. השיחה עם קובי מידן מאוד נעימה, דיברתי על נושא שאני לא מספיק בקיא בו. לא העליתי על דעתי שמישהו ייפגע מדברים שאגיד, או שישתמע באיזשהו אופן שאני מזלזל במישהי שהוטרדה, הותקפה, נאנסה, בחיים לא הייתי מעלה את זה על דל שפתיי". 

"אני אדם מאוד עדין", הוסיף ברמן. "ניסיתי לומר משהו יותר פילוסופי שפשוט התפספס. זה פשוט מיותר, לוקח על זה אחריות ומתנצל. אני לומד מזה המון".

בוא נדבר על השיר "אני אוהב אותך".
"השיר נכתב על שותפה שלי דאז. ניסינו לחשוב איך אפשר להתחמק ממלתעות הרומנטיקה, וזה היה ניסוי וטעייה של כמה שנים. היה לי ברור שמילים בוראות מציאות, ואחד הדברים שאנו הכי אומרים הן 'אני אוהב אותך'. אתה יכול לשמוע המון הבטחות שאולי לא היו. הצעתי למנן את השימוש בכך, ואם אומרים - זה לומר מה אתה אוהב או להראות אהבה".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm