השחקן עוז זהבי, שהפך לאחרונה גם לזמר לוקח חלק בפרוייקט של הזמרת והיוצרת שירה גבריאלוב - סינגל חדש - "מי אתה", מתוך אלבום EP בשם #רקאומרת של גבריאלב שעתיד לצאת בחודש הבא ולקראת יריית הפתיחה של סבב הופעות חדש. בשיחה עם איריס קול ב-103fm, השניים סיפרו אודות השיר החדש ועל העבודה יחד.

"לא נותן כותרות מפוצצות": השאלה שעוז זהבי לא הסכים לענות עליה

תחילה, חשפה גבריאלוב כיצד החיבור נוצר בין השניים: "אני אמרתי 'תודה' לעוז, הוא השמיע שיר שלי ושל אסף שנהב, 'בואי לא נריב על שטויות', בתוכנית שהוא התארח בה. הייתי חייבת להודות, לנצל את ההזדמנות ולקבוע". עוז הוסיף: "ואז זה פשוט קרה, היה לנו כיף ונהיה שיר".

באשר להחלטה לכתוב על העומק במערכות היחסים ועל פרידה, הודתה גבריאלוב כי "נראה לי זה היה אורגני מהשיחות שלנו על יחסים, עבר, עתיד, הווה. על כל מיני התנהלויות כלליות של זוגיות". 

זהבי חיזק את דבריה, ושיתף: "בגלל שאני אוהב לדבר על רגשות, לי ולשירה היה חיבור מאוד טוב ופתוח. היא באה עם היציאה של המילים הראשונות - 'מי אתה', וזה שלח את שנינו למקום של אנשים שמשתנים במהלך הזוגיות. בשיר שלנו זה על הרגעים הקשים האלה, על הרגע שזה לא עובד וחבל לסחוב. המקום של להיפרד ואפשר לעשות את זה גם בטוב".


 

"זה היה הקונספט של השיר, שבאים להתחתן אבל לא מתחתנים, שהם מבינים משהו הרבה יותר עמוק מזה - רוצים להכיר אחד את השנייה, גם אם זה אומר מחוץ לחתונה", אמר זהבי, ושירה סיפרה: "בחתונה הרבה פעמים אתה הולך ופתאום אתה גם נראה אחרת. אתה לבוש אחרת, אתה מאופר אחרת, סביבך אנשים שאתה לא יודע איך בא לך לקבל את כל הסיפור הזה. אולי אתה לא בן אדם שאוהב שהעיניים עליו, כמו בן זוגי נגיד, והמפגש הזה גם. אני חושבת שבגלל זה לקחנו את הנושא של הקליפ. זו הפגישה הזאת, אני לא מזהה אותך, בלבוש, במראה".

בחודש הבא עתידה הזמרת והיוצרת שירה גבריאלוב לחבוק את אלבום ה־EP - #רקאומרת, איתו היא גם משיקה סבב הופעות חדש וקיצבי, כאשר יריית הפתיחה תתקיים בגריי תל אביב ב־15.08.23. לרכישת כרטיסים