הזמרת אגם בוחבוט השיקה היום (שלישי) את האלבום השני והמדובר שלה, "סולד אאוט בלב", אך רגע לפני ההשקה המשמחת בשורה עצובה הגיעה לבוחבוט.

סבתה, סוזן, הלכה לעולמה. בוחבוט שיתפה לפני אמש את העוקבים שלה באינסטגרם בבשורה הקשה – והסביר מדוע החליטה להמשיך עם מהלך הוצאת האלבום.

"היי אהובים שלי", כתבה בוחבוט. "אז היום בעצם הייתי אמורה לבשר לכם בהתרגשות על האלבום החדש שלי שיוצא מחר בבוקר בעזרת השם, אבל לפני כמה שעות סבתא שלי סוזן נפטרה".

"סבתא שלי הייתה אישה צדיקה, אישה חזקה והלב שלי שבור עכשיו", הוסיפה בוחבוט. "בכל זאת ולמרות האובדן החלטתי שאני מוציאה מחר את האלבום שעבדתי עליו כל כך קשה ודווקא ברגעים כאלה, הכי כואבים וחשופים אני בוחרת לשתף איתכם את הבייבי השני שלי 'Sold out בלב' כי אני יודעת שזה מה שסבתא שלי הייתה רוצה שאעשה וכי אתם שותפים לדרך שלי וזה יהיה לא פייר מצידי לשתף אתכם רק את ברגעים השמחים. מחר ב-10 זה אצלכם ואני ממש ממש מתרגשת. האלבום הזה מוקדש לזכרך סבתא שלי אני אוהבת אותך וכבר עכשיו מתגעגעת".

"סולד אאוט בלב" הוא אלבום ep שני בקריירה שלה המאופיין באווירה ים תיכונית שמחה ובלהיטים שעושים באווירת מסיבת. שנה וחצי לאחר ששחררה את אלבום הבכורה שלה, משחררת אגם בוחבוט אלבום חדש הממשיך את הקו של האלבום הראשון עם במגוון סגנונות מוסיקליים. האלבום מכיל בתוכו שישה שירים אותם חיברו מיטב היוצרים בישראל ביניהם רון ביטון מאור שטרית, אור חיים כהן, ניצן קייקוב ועוד.

"אלבום מספר 2 בחוץ ואני מתרגשתתתת!", כתבה היום בוחבוט. "אני מסתכלת על הדרך שעברנו ביחד מאז אין קונספט ועולה בי תחושה שקשה לי להסביר אותה במילים.. רק להגיד תודה לאל על כל רגע ורגע. והנה זה קורה אלבום מספר 2 יוצא לדרך ואני לא יכולה לחכות כבר לשמוע מה אתם חושבים עליו!!! תודה לכל מי שהיה חלק ביצירה של הדבר הזה. אוהבת אתכם, האלבום זמין עכשיו ביוטיוב ובכל הפלטפורמות".