יוסי בנאי היה ודאי שמח להיות נוכח אמש במופע המיוחד שערכה לכבודו תזמורת המהפכה בכפר בלום במסגרת "פסטיבל קול המוזיקה בגליל" בו התארחו אבי גרייניק ורבקה מיכאלי. בערב חגיגי לקחו חברי תזמורת המהפכה את היצירות האלמותיות של בנאי ונתנו להם גרסה סימפונית ומודרנית כאחת.

הראיון האחרון עם חופני כהן: “חייתי את החיים הטובים ונהניתי מכל רגע”
"כועס ועצוב רק 10 דקות": יזהר אשדות על הביקורות 

הערב התחיל במונולוג על אהבה של בנאי - "אתם יודעים, אם הייתי צריך לומר לכם במילה אחת את כל מה שאני מתכונן לומר לכם הערב, הייתי בוחר במילה 'אהבה'", ונראה שהאהבה בהחלט הורגשה באוויר, של חברי ההרכב ושל הקהל, אל האמן האגדי שהלך לעולמו ב-2006.

האולם "בבית העם" שבכפר בלום היה מלא עד אפס מקום, ביום השלישי של הפסטיבל הצפוני שמתקיים בפעם ה-38 ויכלול עוד שלל פעילויות ומופעים ביניהם קונצרטים, הרצאות וחזרות פתוחות במהלך שבוע שלם.

הערב הוא המשך למסרת של תזמורת המהפכה, בניצוחו של רועי אופנהיים, עם מופעי מחווה נוסטליים שהוקדשו לתרנגולים ולגשש החיוור, ושולבו בו השירים, המערכונים וקטעי הארכיון שיצר בנאי וקיבלו טוויסט חדש בחסות התזמורת המהפכנית.

הקומיקאי אבי גרייניק עלה לבמה ושחזר כמה מהמערכונים האייקוניים ביותר של בנאי והזמרת נוי הלפרין הוסיפה בקולה הנעים להרמוניות.

רבקה מיכאלי, שהופיעה על המסך יחד עם בנאי במערכון הידוע על בורקס או רבע עוף, שעבר מתיחת פנים בעריכה וכן מערכון הטלפון משנת 1973 שנערך מחדש ובקצב מסגרר עם נגיעות מודרניות (יוסי בנאי מקבל הצעה לטריפל - טלוויזיה, אינטרנט וטלפון מסוכן מכירות עקשן) - הפציעה על הבמה עם ושרה לו גרסה משלה לשירו הידוע "אהבה בת עשרים".