החודש השיקה הזמרת אגם בוחבוט את "סולד אאוט בלב" - אלבום ep שני בקריירה שלה המאופיין באווירה ים תיכונית שמחה ובלהיטים שעושים באווירת מסיבה. בשיחה שניהלה היום (ראשון) עם דידי הררי ב-103FM סיפרה בוחבוט על העבודה על האלבום וחשפה פרטים מפתיעים.

שנה וחצי לאחר ששחררה את אלבום הבכורה שלה, משחררת אגם בוחבוט אלבום חדש הממשיך את הקו של האלבום הראשון עם מגוון סגנונות מוסיקליים. האלבום מכיל בתוכו שישה שירים אותם חיברו מיטב היוצרים בישראל ביניהם רון ביטון, מאור שטרית, אור חיים כהן, ניצן קייקוב ועוד. 

אחרי 18 שנה: אברי גלעד עוזב את רשת ועובר למתחרים

איזה סרט עם הילדים בחופש: הסרטים החדשים שמחכים לכם בקולנוע

"חוזרים למקורות", סיפרה בוחבוט. "באלבום הקודם השיר שהכי התפוצץ היה 'שירי דיכאון' והקהל ממש דרש את זה ממני ובלדות זה החיים שלי, ואני ממש שמחה שזה קרה ואוהבת את זה. אלה הצלילים שגדלתי עליהם. כשאני יצאתי מ'בית ספר למוזיקה', ככה קראו לי, מוג'דה. כשהגענו לאולפן עם רון ביטון ומאור שטרית זה היה הרפרנס - מוג'דה".

כשנשאלה מדוע הוריה בחרו לקרוא לה בשם אגם, השיבה: "כשנולדתי, זו ממש הייתה הפריצה של אגם רודברג ואימא שלי גילתה שהיא נכנסה להיריון. היא אמרה שאם תצא לה בת, היא תקרא לה אגם כי היא מאוד אהבה אותה". עוד הוסיפה ואמרה: "אדם רודברג מכירה את הסיפור הזה. היא אמרה לי 'עכשיו אני מבינה כמה אני מבוגרת'".

לגבי השיר 'כמו בריו', סיפרה בוחבוט: "זה היה השיר הרשמי הראשון שיצא לי וזה היה מטורף. בתקופה של אז, שהיוטיוב באמת היה ב-100 אחוז, היינו נכנסים, אני ואבא שלי, ופתאום היינו רואים - כל בוקר זה עלה בחצי מיליון, ואז פתאום עוד מיליון ועוד חצי מיליון. השיר הזה נראה לי עם 45 מיליון צפיות. הוא גם הושמע בבית הספר שלי כצלצול איזו תקופה. האמת, ביקשתי שיפסיקו. זה הביך אותי ממש".

בוחבוט סיפרה על היחס שקיבלה בבית הספר לאור ההצלחה מהתלמידים האחרים. "אני חושבת שעד גיל 15 לא באמת עיכלתי את מה שקורה ולא הבנתי מה הולך עם החיים שלי. זה כן היה מאוד מאוד קשה, ובוא נגיד שלא היו לי הרבה חברים בבית ספר, אולי שניים", היא חושפת."המורים היו הכי מפרגנים. גם 'בית ספר למוזיקה' זו הייתה יותר תוכנית למבוגרים. בתקופה הזאת, ממש הרגשתי שאני הילדה של כולם. הייתי עוברת ברחוב ואף אחד לא הרגיש לא נעים לצבוט לי בלחיים או לחבק אותי. ממש הרגשתי שאני ילדה של כולם".

לסיום, נשאלה האם היא עדיין גרה אצל הוריה בב"ש והשיבה: "עדיין. הקרבה להורים ממש שומרת אותי ילדה. בסופו של דבר, אני ילדה בת 19, אבל החיים שאני חיה אותם מגיל כל כך קטן, אני לא מרגישה ילדה בת 19. כשאני חוזרת הביתה ושמה את הפיג'מה ואימא שלי מכינה לי אוכל, זה הבסיס וזה מה שבאמת שומר אותי שפויה".