המוזיקאי עילי בוטנר השיר את הסינגל "זוכר הכל", שיר נוגע ללב של עילי בוטנר וילדי החוץ המבוסס על חוויות הילדות של עילי בקיבוץ. בקליפ שצולם בשבילי הקיבוץ משתתפים האבות של כל אחד מחברי ההרכב: יונה בוטנר, אורי גפן, שמעון שרגאי ושלומי גולד. 

השיר "זוכר הכל" הוא שיר של ההרכב המקסים שלכם.
"׳זוכר הכל׳ זה שיר שפונה לאבא שלי, אבל הוא פונה לכל האבות בעצם, אני הייתי ילד שאני זוכר כמעט את כל הדברים שקרו לי. קטנים וגדולים כאחד. ואני לוקח אותם ומעבד אותם עם השנים, את הדברים הקשים והפחות נעימים וגם את הדברים הטובים, ובעיקר את הקשר. אני מתעסק הרבה בקשר בין הורים לבין אחים וילדים, ובשיר הזה זו פעם ראשונה שאני כותב על הקשר שלי עם אבא שלי. זה שיר מאוד חשוף".

"צילמנו קליפ, וכשישבנו וחשבנו איך בעצם מעבירים את הסיפור. החלטתי שאני רוצה שכל האבות שלנו ישתתפו בקליפ. כולם משתתפים בקליפ, ומעבר לזה שזה שורט את הלב. זה רק יצא, זה חדש חדש. זאת פעם ראשונה, אני מודה שאפילו בכיתי קצת. זה מרגש אותי בהמון מקומות. מעבר לעובדה שהשיר והמקומות החשופים, יש איזו שהיא מזכרת בקליפ שאתה משתף את ההורים שלך בו שהוא נצחי. מעבר לקליפ ולשיר שאנחנו מקדמים, ההורים שלנו בתוך הקליפ וזה משהו שהוא לתמיד, וזה מאוד מרגש״.


 

חשבתי על עוד רובד, סיפור ההזדקנות של ההורים שלנו.
״לפעמים התפקידים מתחלפים. והשנים שחולפות והגיל. זה גם נוגע בזה, אפשר גם לראות את זה״.

האם אתה עושה שיחות כאלה על בדידות עם אבא שלך?
״וואו, זו שאלה קשה. אני כל כך הייתי רוצה שזה יקרה, אבל אני לא שם. זו משימה מאוד מאוד קשה, להגיע למקום כזה של תקשורת ופתיחות ולדבר על הדברים הכי הכי חשופים. אני לא שם כי זו מורכבות של החיים ושל קשר. אנחנו מדברים על המון דברים אבל אני חושב שעל המקום הזה אנחנו לא מדברים עדיין. אני עובד על זה, על הקשר עם ההורים, על מה שאנחנו אומרים, על מה אנחנו מדברים, על מה אנחנו יודעים כשיורד החושך, החלומות בגיל הזה - על מה חולמים. אני לא עוד שם אבל אני מקווה שאני אגיע לזה״.


אתה תדבר עם אבא שלך על הפחדים? אני מרגישה שהסצנה הזאת שבה אני באה להורים ומספרת סיפורים נגמרה.
״וואו, אני לא הייתי מוכן לזה. בעיקר נוח לי יותר לתקשר הצלחות מול ההורים שלי, ופחות כישלונות. כי לפעמים כישלונות יכולים להכביד ולהעציב, אז קל לי יותר לשדר הצלחות ומשפחה וילדים - ואת הדברים הקשים קצת יותר קשה לי".

סייעה בהכנת הכתבה: נויה חסון 103fm