הזמרת שינייד אוקונור הלכה ביום רביעי האחרון לעולמה בגיל 56. הזמרת האירית הותירה אחריה שלושה ילדים, בנה שיין הלך לעולמו בשנה שעברה בגיל 17.בפוסט האחרון שלה ברשתות החברתיות, שינייד צייצה תמונה של בנה המנוח וכתבה: "מאז חיה כיצור לילה מת. הוא היה אהבת חיי, מנורת נשמתי". גל אוחובסקי התראיין בתוכניתה של איריס קול ב-103fm וספד לזמרת.

הזמרת שינייד אוקונור הלכה לעולמה בגיל 56

"נשמתך נכשלה": המכתב ששלחה שינייד אוקונור לאיתמר בן גביר

"זה עצוב כזה. יש דור של אנשים שהיא נורא נגעה בהם. הערכתי אותה, חלק מהדברים שהיא עשתה אהבתי. היא הייתה חשובה, מיוחדת", אמר. "מה שמאוד בלט בה זה שני דברים. היא ידעה נורא טוב לשיר, הייתה לה אינטיליגנציה כזו. כשהיא שרה זה היה מאוד מרגש. דבר שני זה שהיא הייתה אישיות, הייתה לה ילדות מאוד קשה, עברה מה שעברה, התעללויות ודברים כאלה. היא לא ראתה בעיניים, היא הייתה חיה מאוד קיצוני".

עוד טען כי "גם אם היא אמרה דברים, עדיין היו מספיק אנשים שאהבו אותה, שהעריכו אותה, קנו את התקליטים, רצו לראות הופעות שלה. אחרי שלושה או ארבעה אלבומים יש את ההתקשקשות הגדולה. היא הייתה מאוד עשירה, חיה חיים בהם היא איבדה קצת את הפוקוס. יכול להיות שהפרסום כמו להרבה אנשים היה לה מאוד קשה, כל הקיום כאדם שכל הזמן מסתכלים עליו. שלאן שהוא הולך אנשים רוצים ממנו חתיכה. מצד שני, היא גרה באירלנד כל הזמן. אתה כן מחובר לרצפה, זה לא הניתוק האמריקאי שאתה כלוא בחווה וכל מי שמקיף אותך הוא אנשים שאתה משלם להם".

"היא הייתה אישה עם הפרעת אישיות מאוד קשה. אני מעדיף להגיד שהיא הייתה אישה עם עור מאוד מאוד דק", הדגיש, והתייחס להתבטאויות השנויות במחלוקת לאורך חייה: "יש לזה תמיד צד שלילי וצד חיובי, היא לא צריכה שכל העולם יאהב אותה, היא צריכה חצי. היא כן זכתה להמון כבוד. היא חיה עם זה כנראה בשלום, למרות שהיא הייתה אישה שלא חיה בשלום עם עצמה ועם העולם"