אתמול נערך בבית שמש המופע "אנחנו - תחת השמיים" כחלק מפרויקט של משרד התרבות הנודד ברחבי הארץ במהלך הקיץ. המופע כלל חיבורים מפתיעים בין כמה מהאמנים המובילים בישראל, כשבין היתר אייל גולן ורמי קלינשטיין ביצעו דואט.

כזכור, מי שהיה מיועד לשיר לצד גולן היה הזמר עברי לידר, אך זה החליט לוותר על השתתפותו בפרויקט, ככל הנראה בשל אי נוחות משיתוף הפעולה עם גולן בשל הפרשות בהן שמו נקשר, וכתב "אכן נעשתה אליי פניה ולמרות חשיבותו של הפרויקט, לא אוכל לקחת בו חלק הפעם".

כאמור, קליינשטיין התנדב להחליף את לידר וביצע עם גולן את השיר "צליל מיתר". עוד השתתפו במופע בדואטים מפתיעים: שירי מימון וארקדי דוכין, ארקדי דוכין ויובל דיין, יובל דיין ורביב כנר.

רמי קליינשטיין: "כל כך הרבה אנשים ביחד. אולי שם המפתח זה ביחד, אולי אם לא נחשוב לחוד נהיה יותר ביחד. ואם נבין שבתקופה הזאת אנחנו נוותר על היחד כלכך הרבה אנשים… זה כבר קרה לנו בהיסטוריה לא פעם ולא פעמיים. אולי כולנו צריכים להבין שאנחנו צריכים לדבר אחרת ולהבין אחרת. להבין שאנחנו אחים - בזה אני מאמין, בזה שאנחנו אחים. לא כולם חושבים אותו דבר, אחות שלי לא חושבת אוצו דבר אבל היא אחותי. מתחיל לשיר: ״אז אולי, אולי ספר לי קצת על רגעי הפחד, כי קל הרבה יותר הרבה יותר לפחד ביחד. אני רוצה שתספרו לי קצצ על רגעי האושר עד שיעחה עלינו הבוקר״".