פסטיבל הפסנתר של תל אביב-יפו בהפקת עיריית תל אביב- יפו חוגג 25 שנים להיווסדו ב-60 מופעים מיוחדים, בהשתתפות יותר מ-250 אמנים, נגנים ויוצרים. שלל הפקות מקור, מופעי השקה חגיגיים, שיתופי פעולה ייחודים ומופעי חשיפה למוזיקה עכשווית  – יעלו בפסטיבל הפסנתר ה-25 של תל אביב-יפו שיפתח ביום שלישי, 24 באוקטובר, ויסתיים ביום שני, 30 באוקטובר. אמש בבוקר ההשקה, סיפרה מירי מסיקה ל"מעריב אונליין" על התפקיד שלה בפסטיבל ועל פרשת קרן פלס. 

עם מירי מסיקה, עברי לידר וסנדרסון: פסטיבל הפסנתר חוגג חצי יובל
לרגל פתיחת הפסטיבל הבינלאומי למוסיקה קאמרית: חזרתו של הפסנתרן הישראלי המצליח
 
מה מצפה לנו ממך בפסטיבל הפסנתר?
"אני מופיעה במשכן, אז זו ההופעה הכי גדולה שעשיתי בפסטיבל הפסנתר. יש כמה שירים מהפרויקט של אסי דיין וגם השיר שעשיתי עם אלון עדר, ואנחנו נעשה את הדואט שלנו, וזה שיר שלו (אסי), ואני מקווה לצבוע את השירים באווירה טיפה שונה של מיתרים ופסנתר".

במה שונה מה שאת עושה השנה משנים קודמות?
"פעם אחרונה שעשיתי היה בקורונה, ועשיתי משהו מינימלסטי, לא היה קהל עשיתי רק למצלמה, צ'לו, פסנתר וזה. עכשיו זה חגיגי וגדול".

כזכור, בשבוע שעבר פורסמו טענות לפיהן שרה נתניהו דרשה את הדחתו של יו"ר יד ושם, דני דיין, מכיוון שהזמין את הזמרת קרן פלס, המזוהה כתומכת במחאה נגד הרפורמה המשפטית, להופיע באירוע ליום השואה.

חברתך הטובה, קרן פלס, עלתה לכותרות בגלל, לכאורה התערבות פוליטית של שרה נתניהו. את לא מתביישת להביע את דעתך. מה חשבת?
"אני לא הספקתי לחשוב על זה, הייתי בלונדון, וכשחזרתי כבר הכל... זה לא פוטר וההיא כבר... אבל דעתי היא שאפשר להגיד את הדעה שלך, והכל בסוף יסתדר".

ואין לך חשש לדבר, הרבה אמנים עכשיו בוחרים לשתוק
"מה נראה לך? כפי שאתה מכיר אותי".

נראה לי שממש לא
"אף פעם לא היה לי וגם לא יהיה לי".