הזמר וחבר להקת "תיסלם" יאיר ניצני שוחח עם איריס קול בתוכניתה ב-103FM לקראת הופעתם בפסטיבל בנימינה בחול המועד סוכות, וסיפר על הקשר המיוחד עם חברי הלהקה שנשמר כבר למעלה מארבעה עשורים. "זה פלא וכיף אדיר, כל פעם שאנחנו נוסעים להופעה אני אומר לעצמי וואו, איזה בר מזל אני".

"תקופה משוגעת": טל מוסרי מתייחס לסערת הנאום נגד הרפורמה המשפטית
"זה הכול עליך": מוני מושונוב מדבר על הלחץ במופע היחיד החדש

ניצני סיפר על התקופה בה כתבו את השיר "פרצופה של המדינה": "אנחנו האמת מתגעגעים לתמימות של השיר הזה, הוא יחסית תמים למעשה למה שקורה עכשיו. השיר נכתב על משהו יחסית נורמטיבי, איזה מושחת קטן, עסקן, על גנב קטן שבורח בין כיכרות".

בהמשך התייחס ניצני להשתתפותו בהפגנות נגד הרפורמה המשטית. "אני מתייצב מדי שבת עם הדגל שלי, אנשים תמיד מסתכלים עליי ואומרים 'וואו, איזו הקרבה גדולה', אני לא חושב שזו הקרבה גדולה, אני חושב שמה שקורה פה זה אסון ולכן אני מתייצב. 

"אני יכול להבין את כל מי שמפחד, זה עבר לי בראש, אבל מי שבא לראות אותי מופיע הוא יודע מה אני חושב, וזה חשוב שהוא ידע מה אני חושב".

"פסטיבל בנימינה ליצירה ישראלית" יתקיים בחול המועד סוכות (3-5 באוקטובר) זו השנה התשיעית. במשך שלושה ימים תיערך חגיגה למוסיקה הכי ישראלית שיש, ויחגוג השנה את יצירותיהם של יהודית רביץ, להקת תיסלם וגידי גוב.