נועה קירל קיימה בסוף השבוע שתי הופעות בפארק הירקון - הכרטיסים לשני המופעים אזלו במהרה. "כמה חיכיתי לרגע הזה", אמרה קירל לקהל. "תודה רבה שבאתם. אתם הקהל הכי מדהים בעולם. אני אוהבת אתכם. עבדנו קשה להכין ערב מטורף. פארק הירקון, אתם מוכנים? לטס גו". קירל פתחה את המופע עם הלהיט דז'ה וו שהיא יושבת על ירח ענק מול 65 אלף צופים נלהבים ועשתה היסטוריה כאמנית הישראלית הראשונה והיחידה שפתחה שני מופעי ענק בפארק הירקון. אסף נבו, עורך תוכניתה של איריס קול ומבקר המוזיקה של "וואלה" ושל רדיו 103fm, הביא את רשמיו מהופעתה המדוברת של נועה קירל.

כשכישרון, אותנטיות וכוח רצון נפגשים: נועה קירל שוב הוכיחה שהיא ה"יוניקורן" שלנו

"אני הייתי בהלם, בשוק. זה היה ואו", הודתה קול בפתח השיחה, ונבו חיזק את דבריה: "אני חושב שזה אולי מופע הפופ הכי גדול שראינו בישראל, ואני מדבר גם על אמנים מחו"ל. כולם נתנו מופעי ענק ואני חושב שנועה קירל לא נתנה מופע שפחות גדול מהם. התלבושות, התאורה, האפקטים, הסאונד, הלהיטים, שעה וארבעים של וואו אחד אחרי השני".

עוד שיתף כי "הפתיחה שהיא עומדת על הירח, יפהפה, מפתיע ונמשך לאורך כל המופע בלי הפסקה עם שורה ארוכה של להיטים. הרכב של 10 נגנים, להקה של 20 רקדנים, מופע שמחולק לחמישה אקטים, בכל מערכה היא נכנסת לבושה בלבוש אחר ואפקט אחר על הבמה שיוצר וואו. בכל פעם היא גרמה לנו לוואו חדש".

"אורחים מאוד מדוייקים", טען, והוסיף: "איזי על משבצת הראפר, הם עשו השנה דואט מצליח, ואודיה שהיא כוכבת בפני עצמה אבל הביאה את הכיוון שלה שהוא קצת יותר מזרחי, היא השתלבה. כששתיהן שרו ביחד זה היה נהדר. כמובן אלני מקפריסין ששרה את הלהיט שלה מהאירוויזיון".

"שמעתי הרבה ביקורות על כך שמאוד התלהבתי מהמופע הזה, וכתבו שהיא לא זמרת ורק מוכרת פרובוקציות", הוסיף. "אני חושב שהיא הרבה יותר זמרת ממה שחשבו, היא שרה בהרבה יותר קטעים ממה שחשבנו שהיא תשיר. היא גם שרה בלדה שלמה בחי. גם שמעתי ביקורת על השירים שהמוזיקה שלה רדודה - מדובר בפופ, מדובר במישהי שיודעת לתת שורה של להיטים שכל אחד מטריף את הקהל".

"מדובר בכוכבת פופ בת 22 שכל הקריירה עוד לפניה. מי שמצפה שעכשיו היא תשיר בלדות עומק מיוסרות קצת מתבלבל. יכול להיות שזה יקרה לה בהמשך הקריירה", אמר, והכריז: "ספק אם מישהו יחזור על זה בעתיד - נועה קירל היא פשוט קונצנזוס".

לסיום, התייחס נבו אותם ילדים שהגיעו להופעה של קירל ולא הצליחו לראות את ההופעה. "אני באתי עם הבת שלי שהיא עוד מעט בת 8, באמת חלק גדול מההופעה היה לה קשה לראות, היא ראתה את ההופעה דרך המסכים של הטלפון של הבנות שעמדו וצילמו. גם את המסכים היה לה קשה לראות. בקטעים שנועה הלכה לקדמת הבמה הרמתי אותה על הידיים שהיא תראה אותה מקרוב. אין מה לעשות, זה פארק הירקון. לא יהיו שם כסאות ישיבה בזמן הקרוב".

עריכה: שני רומנו