27 שנים אחרי: משטרת לאס וגאס עצרה היום (שישי) אדם החשוד ברצח הראפר טופאק שאקור שאירע בעיר בשנת 1996. על פי כלי התקשורת המקומיים, החשוד שנעצר הוא דווין דיוויס, בן דודו של אורלנדו אנדרסון. דיוויס מוכר למשטרה המקומית, כשאישר בשנת 2019 כי שהה בזירת הרצח. בתוך כך, חבר המושבעים בנבדה הפליל את דיוויס בהריגה. סגן התובע המחוזי תיאר את דיוויס כמי שהיה "המפקד בשטח שהורה על מותו של טופאק".

על פי העדויות, הירי בטופאק אירע זמן קצר לאחר קטטה שפרצה מוקדם יותר באותו היום, ובה לקחו חלק הראפר, אורלנדו אנדרסון, שנחשד בעבר כאחראי לרצח, ואנשים נוספים. חקירת הרצח התנהלה בעצלתיים ונעצרה לאחר זמן קצר, כשף אחד מן העדים לא שיתף פעולה עם המשטרה. לכך ניתן להוסיף גם כי לעולם לא אירעו מעצרים במסגרת פרשת הרצח. 

מעצרו של דיוויס מגיע כחודשיים לאחר שמשטרת לאס וגאס פשטה על ביתה של אשתו, כשלטענת החוקרים, המשטרה חיפשה פריטים "הנוגעים לרצח טופאק". המשטרה דיווחה על כך שאספה במהלך הפשיטה מספר מחשבים, טלפון סלולרי וכונן קשיח, כמה כדורים בקוטר 0.40, ועותק של הספר Compton Street Legend. בספר, כתב דיוויס כי הוא שבר את שתיקתו בנוגע לרצח טופאק, ושיתף על כך בשיחה שנערכה בדלתיים סגורות עם הרשויות הפדרליות המקומיות בשנת 2010. זאת, בזמן שהיה בן 26 ועמד בפני מאסר עולם בגין סחר בסמים. לדבריו, "הם הבטיחו שהם יבטלו את כתב האישום שלי".

אחיו החורג של טופאק, מופרים שאקור, שוחח עם רשת CNN ואמר: "עברנו עשרות שנים של כאב, הדיווח על המעצר הוא רגע מריר-מתוק בשבילנו".