שיר חדש לזמר אייל גולן להעלאת המורל: גולן הגיע אמש אמש לבית החולים שיבא תל השומר, לבקר את לוחמי, לוחמות וחיילי צה״ל והאזרחים שנפצעו במהלך המלחמה. גולן מסר ל"TMI": "באתי לחזק ויצאתי מחוזק, הרוח הישראלית החזקה תנצח, אנחנו ננצח!". כעת, הוא מוציא שיר חדש, לאור המצב הקשה.

"הרוח הישראלית החזקה תנצח": אייל גולן התרגש עד דמעות בביקור בבית החולים

גולן מוציא שיר חדש ״עם ישראל חי". בימים האחרונים אייל גולן פועל ללא הפסקה על מנת לחזק את עם ישראל כמה שניתן בימים אלו, בין ניחום אבלים, ביקור פצועים, הופעות לחיילים בבסיסים ומפגשים עם תושבי עוטף עזה.

כעת, ממשיך במאמציו לשמח ולחזק את עם ישראל ומוציא שיר חדש ״עם ישראל חי״ המלווה בקליפ מרגש שמציג את עם ישראל בשיא תפארתו ואחדותו. את השיר כתבו והלחינו אבי אוחיון ואופיר כהן.

כל ההכנסות מהשיר ייתרמו לעמותת ער״ן הנותנים סיוע נפשי לחיילים, ילדים, קשישים ולכל מי שזקוק לכך (זמינים 24/7 במספר 1201 ובפלטפורמות נוספות ‏www.eran.org.il). "כשתאזינו לשיר הזה אני רוצה שתעצמו את העיניים ותדמיינו את היום שאחרי, כי הוא יגיע", מסר גולן. "את האחדות שניקח איתנו, את השלום שבינינו, את אהבת החינם והמדינה החדשה שתקום פה בזכות כל אחד ואחת מכם".

"השיר הזה הוא בשבילכם, לחזק אתכם ולתת לכם עוד סיבה להאמין שכשכל זה יסתיים", הוסיף. "בסוף כשקולנו רב ועצום, נשמור על הדבק והאחדות שלא קיימת בשום מקום אחר בעולם כמו אצלנו, ורק בראש מורם וגאה. אנחנו ננצח, אין אופציה אחרת, אין לנו מדינה אחרת. עם ישראל חי".