אולי הספקתם לשכוח את רוז פוסטאנס, אבל היא מעולם לא שכחה אתכם: פוסטאנס הגיעה לישראל מהפיליפינים כדי לעבוד כעובדת סיעודית במטרה לתמוך כלכלית במשפחתה וזכתה בשנת 2014 באקס פקטור, ומאז כמעט עשור עבר. הסיפור של המטפלת מהפיליפינים שהפכה לזמרת מפורסמת נראה כמו מהסרטים, אך היה גם הגיע מהר מאד לסופו. למרות הניצחון, עזבה פוסטאנס את מדינת ישראל בלי האופציה לחזור שוב. כעת היא מבצעת שיר מיוחד למען קורבנות הטרור, החטופים והפיליפינים שנרצחו.

"אחד השיעורים המטורפים שלנו כעם": אודיה מדברת על הימים הקשים
"נגמר לי האוויר": עטרה אוריה בשיר מרגש לזכר השוטרים שנפלו
 
פוסטאנס אמרה בסרטון מיוחד לגולשי "מעריב אונליין" כי השיר הבא מוקדש לכל מי שנפגע (פיזית או נפשית), נחטף או נרצח החל מ-07.10 וכמובן למען ישראל ולבסוף, לזכרם של שלושת הפיליפינים שנרצחו.

"לא יכולתי לשבת בבית ולצפות בחדשות בלי לעשות משהו", אמרה פוסטאנס. "לבי עם כל אלה שנחטפו, נפגעו או אפילו נרצחו, בין אם ישראלים ובין אם תיירים או מהגרים מהפיליפינים או ממקומות אחרים. ברגע הקשה הזה, העזרה היחידה שאני יכול להציע היא תפילות".

"אני רוצה להביע את תנחומיי העמוקים למשפחות שחייהן של יקיריהם נפגעו", הוסיפה הזמרת. "מאחלת לך נחמה, אומץ והמון אהבה בזמן הצער הזה. אני, רוז פוסטנס, עומדת לצדך יחד עם הפיליפינים! העולם עומד לצדך! אנחנו אוהבים אותך, ישראל!".