משפחתו של גיא אילוז בן ה-26, שנחטף במסיבה ברעים, קיבלה הערב (שישי) הודעה כי הוא אינו בחיים. אילוז ז"ל היה איש מוזיקה וסאונד שעבד בין היתר עם שלום חנוך, מתי כספי ולהקת היהודים.

ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא, ספד: "הלב שבור, כאשר התקווה התחלפה בכאב גדול. משפחתו של גיא אילוז, בן רעננה, התבשרה אתמול כי הוא אינו בין החיים. גיא ביחד עם חברים, השתתף בפסטיבל נובה בדרום והוגדר כנעדר, עם אפשרות כי נחטף לעזה. אתמול הודיעו לאימו דוריס ליבר תושבת העיר, כי גיא נרצח.

"גיא היה טכנאי קול של להקת היהודים ועבד גם עם מתי כספי ושלום חנוך. הוא תועד נמלט מאזור המסיבה ב-7 באוקטובר ועוד הספיק לשוחח בנייד ולדווח שיורים עליו, שהרגו את חברו אלון ושהוא עצמו מסתתר על עץ. רעננה כואבת את האובדן של גיא אילוז, בוגר תיכון מטרווסט ומשתתפים בצער המשפחה".

בשבוע שעבר התראיינה אמו, דוריס ליבר, לוואלה! ואמרה: הדבר היחיד שהכנסתי לפה באחד הימים זה כדורים נגד כאבי ראש, כי לא היה לנו זמן לאכול. זה היה פשוט טירוף. עד הלילה בעצם פשוט רצנו ממקום למקום להתראיין לתקשורת ולהיפגש עם אנשים. היה יום אחד שסיפרתי את הסיפור המלא איזה עשר פעמים. התחושה לספר כל פעם מחדש הייתה משתנה. לפעמים זה אוטומטי ולפעמים זה נוגע בך.

"אתה יושב בחדר סגור עם אזנייה באוזן ותמיד זה בשידור חי ואני לא יודעת איזה שאלות הם ישאלו אותי. אני לא דמות ציבורית, אני לא באמת יודעת פוליטיקה - אבל התמודדתי עם זה".