רס"ם במיל' נועם אשרם ז"ל, לוחם פלוגת הסיור בחטיבה 179 שנפצע ב-29 בדצמבר בקרב במרכז רצועת עזה ונפטר אתמול מפצעיו, הובא היום (רביעי) למנוחות בבית העלמין בבנימינה. זמן קצר לפני שנפטר שרו לו הזמרים שלומי שבת ולי בירן את שירו של שבת, "ואני שר".

נתניהו סיכן את האירוע כולו: הפארסה מאחורי אירוע העברת התרופות לחטופים
אין גבול לזוועות חמאס: נחשף סרטון חדש ומזעזע מהטבח בניר עוז

"רס"ם במיל' נועם אשרם, גיבור ישראל. זכינו לי בירן ואני לשיר לך ברגעיך האחרונים", כתב שבת בחשבון האינסטגרם שלו. "להכיר אותך ואת משפחתך המדהימה ולראות איזה איש מיוחד אתה. לשמוע כמה אהבת את המדינה ואת החיים. נלחמת עד רגעיך האחרונים. מצדיע לך גיבור. ת.נ.צ.ב.ה".

שלומי שבת ולי בירן שרים לנועם אשרם ז"ל. (צילום :מתוך האינסטגרם של שלומי שבת)

אשרם, בן 37, שגדל בבנימינה והתגורר בכפר סבא, הותיר אחריו אישה, תמרה, את ילדיו מאיה, אייל ותומר, אם ושתי אחיות. הוא שירת כלוחם בפלס"ר 5352, עוצבת ראם (179), ונפצע באורח קשה ב-29 בדצמבר. מאז פציעתו נאבק על חייו, ואתמול, כאמור, נפטר בבית החולים "איכילוב".

להלוויתו שנערכה היום בצהריים הגיעו מאוד מכרים, חברים, חיילים ובני משפחה. הזמר שולי רנד שר מעל הקבר הטרי את השיר "שירת העשבים".

הזמרת והמוזיקאית קרן פלס, שהעלתה לרשתות סרטון מהופעה שלה ביחידה שבה שירת אשרם, ספדה לו באינסטגרם: "גבר עם נשמה ענקית, שמש שזכיתי לפגוש מקרוב לפני חודשיים ועוד נותר בי האור. לא את כולם ככה זוכרים. לאף אחד לא מגיע להיקטף בשיא לבלוב השדות שזרע במסירות אין קץ ואומץ מעורר הערצה. אחרי ההופעה נשארנו שעתיים לדבר, גם זה לא קורה הרבה, אי אפשר היה ללכת. הוא הכין לי קפה שחור, למרות שלא ראה בית כבר שבועות תכף יכנס לעוד תרגיל, התקשר בווידאו לתמרה ופיקד עליי בהומור מתוק ומדבק לבקש ממנה סליחה, כי ישבתי עליו, בזמן שהיא בבית חב"ד עם הילדים, למרות שהוא נשוי ובכלל אפילו לא קוראים לו איתי. ראיתי בעיניו עד כמה הוא אוהב אותה. עד כמה הוא אוהב את שלושת ילדיהם. את המדינה. את החיים. שלושתנו צחקנו כשנשבעתי שזה יהיה באוויר. המציאות והדמיון המפליג למחוזות ים טרופים, מתערבבים הבוקר לשחור שצריך לקרוא לו בשם חדש, כי הוא יותר שחור משחור. יהי זכרו ברוך ואור מאיר לנצח בלבנו למרחקים".