הזמר והיוצר יהונתן מרגי, משחרר הבוקר את "Cry" - הסינגל הראשון מתוך EP שני באנגלית שיכלול חמישה שירים בכיוון מוזיקלי חדש ומפתיע - מרגי כמו שמעולם לא שמעתם. כידוע, הזמר חתום בחברת התקליטים של חיים סבן תחת ענקית המוזיקה Universal Music.

"Cry" היא בלדת פסנתר שובת לב, שבמרכזה מתאר מרגי את החשיבות של היכולת להיות חשוף ופגיע מול היקרים לנו. הבלדה משלבת לחן מתוך הקלאסיקה האהובה "Goodbye Yellow Brick Road" של אלטון ג'ון, לאחר שאלטון בעצמו נתן למרגי את ברכתו להשתמש בה, מהלך מרגש ונדיר מאוד.

"Cry", יהונתן מרגי (צילום :Dennis Leupold)

את השיר שהפיק מרגי, יחד עם חבריו הקרובים איתי חרובי ויונתן לינב, מלווה קליפ בבימויו של הבמאי המוערך דמיאן בלו (קונאן גריי, חאליד), המורכב מוויז'ואל קצר שמופיע בלופים בו נראה הזמר בחדר יפהפה ואינסופי, שוקע במחשבותיו ורגשותיו, ותוך כדי כתיבה ביומן האישי שלו, מסיר מעליו את המשקל שצבר ובא לכדי ריפוי.

מרגי שיתף: "בחרתי ב-Cry להיות השיר הראשון שיוצא מהאלבום בגלל החיבור שיש לו עם התחושות שלי בתקופה האחרונה. בשבילי השיר הזה הוא יותר ממוזיקה, הוא הזמנה לכל אחד לחיות חיים ללא חומות, ללא עכבות, חיים שלצד רגעי האושר כוללים גם רגעים של בכי. במיוחד בתקופה הזאת בה כולנו מתמודדים עם טראומה גדולה וחרדות יום יומיות ליקרים לנו, הבכי בלתי נמנע".

"השיר נכתב על היכולת להיות פגיע בפני האנשים שאתה אוהב, ועל היכולת לייצר עבורם את הסביבה הנוחה להיות פגיעים גם כן. והרי בכי הוא הרמה הגבוהה ביותר של פתיחות ואינטימיות בין אנשים. 'Cry' מתייחס לתחושות האלו, למסע שלנו בדרך לשבירת החומות שאנחנו מציבים אל מול הקרובים לנו והיכולת לחוש פגיעות בפני היקרים לנו".

יהונתן מרגי (צילום: יח''צ)
יהונתן מרגי (צילום: יח''צ)

מדובר בטעימה ראשונה מתוך הEP הבינלאומי החדש של יהונתן שנקרא Shadows of Blue (צללים של כחול). על בחירת השם הוא סיפר: " 'Blue' מסמל תחושת עצב, אבל בחיים אין צל בלי אור, והכחולים בחיי הם רק הצל ולא היו מתקיימים ללא האור בחיי. האיפי הזה מדבר על הצללים שקיימים במסע שלי וההתמודדות איתם."

לאורך כל הקריירה שלו, מרגי הקפיד לפרוץ גבולות בכל הקשור למוסיקת הפופ המודרנית, והEP החדש הינו דוגמא ניצחת לכך. המיני אלבום החדש מגיע לאחר שלפני כשנה וחצי השיק את הEP הבינלאומי הראשון שלו ״Dark Side Of The Rainbow״ שזכה לסיקור שיריו ופעילותו בפלטפורמות המוערכות בעולם- Rolling Stone, Billboard, Wonderland Magazine  וה-Notion, וכן הופיע בתוכניות טלוויזיה מוערכות כגון "The Kelly Clarkson Show" ו- "Good Day New York".

בשנה האחרונה הגיע יהונתן להישגים רבים, ביניהם כשנבחר להופיע כמופע הפתיחה של ברונו מארס בפארק הירקון מול קהל של 65,000 איש. בימים אלו מככב כפרזנטור של חברת האיפור IL MAKIAGE, כפרזנטור של מותג האופנה Twenty For Seven ומוביל את הקמפיין של אפליקציית התשלומים PayBox.