כשהיא בסה"כ בת 17, נועה קירל כבר מייצגת את ישראל בפעם השנייה בטקס המוזיקה של MTV. טקס ה-EMA, טקס פרסי המוזיקה של ערוץ הטלוויזיה המוזיקלי האירופי ("MTV Europe Music Awards"), שיתקיים השנה ברביעי לנובמבר, נחשב לאחד מהחשובים בעולם וזוכה למדרוג גבוה מדי שנה.



בין הקטגוריות בטקס: השיר הטוב ביותר, הווידאו קליפ הטוב ביותר, זמר השנה, זמרת השנה, פריצת השנה ועוד. הטקס מועבר מדי שנה בשידור חי בערוץ MTV האירופאי, אך גם מחוץ ליבשת - בארצות הברית, מדינות באסיה ועוד.



כל מדינה בוחרת נציג המתמודד על המקפצה הבינלאומית החשובה והאפשרות לייצג את ישראל באירופה ועל האופציה להתמודד מול המועמדים שנבחרו במדינות אחרות ובהם: קמילה קביו, פוסט מאלון, דואה ליפה, דרייק, שון מנדז ועוד, על הזכות להיכלל בקטגוריה "Best Global Act", הפרס הבינלאומי המחולק בטקס.



עבור נועה קירל זו השנה השנייה ברצף בה היא נבחרת לייצג את ישראל. השנה קירל גברה על המתמודדים - סטפן, נדב גדג', אנה זק ופלד. בשנים קודמות ייצגו את המדינה: האולטראס, אליעד, טריפל ומיטל דה רזון, TYP, שירי מימון, נינט.



את טקס 2018 EMA תנחה השנה השחקנית מועמדת פרס האוסקר והזמרת האמריקאית, היילי סטיינפלד. ג'נט ג'קסון נבחרה השנה כזוכה בפרס “Global Icon” של MTV ותבצע את הלהיטים הגדולים שלה ובהם השיר החדש "Made for Now".



על ההופעות החיות בטקס ה-"EMA" יהיו אחראים ניקי מינאז', מיוז,אלסיה קארה, הלסי , מרשמלו ולהקת באסטיל, אן מארי ו-JACK & JACK. גם לינדזי לוהן, אניטה, דבי ריין, אשלי סימפסון, אוון רוז יעניקו פרסים ויקחו חלק בטקס לצד כוכבי העונה הבאה של "נרקוס" בנטפליקס - מייקל פנייה


ודייגו לונה.