כבר יותר מ-50 שנה אלון אולארצ'יק הוא חלק מהנוף המוזיקלי של מדינת ישראל והוא לא מתכוון לנוח בזמן הקרוב. איריס קול תפסה אותו לשיחה צפופה ב-103FM לכבוד סינגל חדש בשם "הלב כואב". "זה סינגל על אהבה נכזבת", פתח אולארצ'יק ואז מיד הבהיר, "אבל זה לא קרה לי אלא למישהו שאני מכיר. זה קורה המון לאנשים, זה לא תלוי בגיל". כשביקשה קול לשמוע פרטים נוספים על המקרה, התחמק אך רמז: "כשאני כותב שירים יש תמיד התחלה מהמציאות ואז המצאה".



האם מדובר באהבה בלבד או שמא לכאב הלב מקורות אחרים? קול ציינה כי "הדברים שקורים כאן בארץ וגם בעולם יכולים לגרום להרבה כאב לב", ואולארצ'יק הסכים איתה וסיכם: "אירוע לבבי לא חייב להיות מונח רפואי, זה יכול להיות אישי".





חשיפת הקלטות האישיות של פרינס גרמה לקול לתהות אם גם לאולארצ'יק יש אי-אילו פנינים מוזיקליות מוחבאות ואם היה רוצה שיתגלו לאחר מותו. "אין לי את התודעה של לשמור על שמי הטוב בכל מחיר", השיב, "יש המון דברים למגירה שכתבתי ואני ממשיך לכתוב למגירה".



ומה הלאה מבחינת מוזיקה? "יש לי פנטזיה שכל שבועיים אני אכתוב שיר ואפרסם אותו, בלי לחכות ובלי כל הווג'ראס הזה של יחסי ציבור. התעשייה פה זה ג'ונגל" חשף אולארצ'יק והוסיף בצער: "ככה זה וזה תמיד היה ככה".