כל אשה ששמה נקשר רומנטית בעומר אדם, אחד הכוכבים הגדולים של השנים האחרונות, הופכת לאושייה במדורי הרכילות, ויש מי שמצליח לנצל את העובדה הזו לטובתו. טל ברמן שוחח עם שחר סגל, שהחליפה את המגיש הקבוע אביעד קיסוס, על ההצלחה של הזמר, הפרסומת החדשה שלו והאירוע אליו הוזמנו חמש נשים שנטען כי יצאו איתו: "מדי פעם אביעד ואני מדברים, אפילו  לא בשידור, וחושבים כמה 'דבש' הם החיים של עומר אדם, כולם אוהבים אותו".



שחר: "אפילו כשהוא בפרסומת הוא בטרנינג. הבן אדם מקפץ שם, לא באופן בלתי גמלוני, וזה עובד נהדר. אני תוהה איך הגיע לשם האווירון (אלון מזרחי), אלוהים וג'וייט! יש רגע כזה בקריאייטיב, יש את 'מונגה' שצריך לעוף מה'קטקטים', בוא נביא מישהו שעף, 'אווירון', חה חה חה".





טל: "סביר שעם וויד אחר הם היו עפים עם מישהו אחר. רציתי להזכיר שאתמול היה לו איזה 'גליץ' בסיסטם' בהקשר של עומר אדם. פורסם שהיה אירוע השקה של הבושם החדש של פאקו רבאן, הוזמנו מעיין אשכנזי, רומי עפרון, עדן פינס, דניאל גרינברג ויעל שלביה, חמש בנות שהמכנה המשותף שלהן הוא ששמן נקשר איכשהו רומנטית אל עומר אדם. חלקן מכחישות שהיו אקסיות שלו, ברמות שונות, עם אחת הוא היה כמה שנים, אני לא רוצה להראות בקיאות גדולה מדי בביוגרפיה, אבל היא קיימת. תחשבי אירוע, עם חמש אקסיות".



שחר: "הוא לא הלך לאירוע. אז זה לא אירוע בדרגת חומרה של 'אתה מגיע ויש שם חמש אקסיות', זה רק אי נוחות בין הבנות. הן הרי יודעות אחת על השנייה, כי הן עובדות בלהיות האקסיות שלו. 'מקצוע - אקסית של עומר אדם'. בכניסה לאירועים כאלו יש רשימות, וניגשת רומי עפרון למשל, ואומרים לה, 'מי את?', והיא עונה 'מה זאת אומרת?, הייתי חברה של עומר אדם', ועונים לה 'איזו שאלה, בואי תיכנסי'. מגיעה בחורה נוספת, אומרים לה 'לא, היא כבר כאן, האקסית של עומר אדם', אז היא אומרת - 'אני הייתי רק שבוע'. ואז מגיעה עוד אחת והיא אומרת 'עליי רמזו - אבל הכחשנו בצורה לא משכנעת'. זה הכי מטורף שזה הופך אותן לבחורות שיזמינו אותן לאירוע כזה".





טל: "על תקן מה חלק מהן הוזמנו? הן לא קשורות לבושם? אתה אומר לעצמך, מה יש להן לבוא? אף אחד מהם לא השתתפה בעיצוב שלו, או בבחירת הריח, פאקו עצמו לא התייעץ איתן לגבי המהלך השיווקי. מי שחשב על המהלך הזה, מטעם יחסי הציבור, הבריק עם המהלך, נכנס למדורי הרכילות וגם לתוכנית שלנו עם זה".



שחר: "הן גם לא משתמשות בו, כי זה יהיה מוזר שלכל האקסיות של עומר אדם יהיה את אותו ריח. אבל זה חינם, יש המון דברים חינם. בגיל 20 זה מגניב שיש מלא דברים חינם, יש אלכוהול וכיבוד, ומתלבשים יפה. חלק מהן הן כוכבות אינסטגרם, ובשבילן פתאום זה בחיים האמיתיים. אתה מבין - השקה? הן יוצאות מהאינסטגרם, מקום מקביל שבו הן כוכבות, למקום אמיתי שבו מצלמים אותן אנשים שהם לא עצמן".



טל: "ומה הן עושות באירוע הזה? הן מצלמות סטורי עם הבגדים שניתנו ממעצב איקס לטובת אירועים שכאלה".


דניאל גרינברג, מעיין אשכנזי, עדן פינס, יעל שלביה, רומי עפרון. צלם : אביב חופי
דניאל גרינברג, מעיין אשכנזי, עדן פינס, יעל שלביה, רומי עפרון. צלם : אביב חופי


שחר: "כי אין דרך ללבוש את הבגדים האלו במצב שהוא לא אירוע כזה, כי זה נחשב עירום. בארץ אי אפשר, בדרך מסתכלים עלייך ממש מוזר, אבל אז את מגיעה עם החלקי נמר האלו ושם זה 'וואו', זה להיט וזה יהיה גם בפינס ותקבלי דרקונים על זה".

טל: "השאלה היא אם הן דיברו על עומר אדם, אם הן החליפו חוויות, טינופת אולי. אולי הן רבו אחת עם השנייה. אדם שמגיע לאירוע ופוגש אקסית או אקס שלו עושה הכל כדי לא לפגוש את המבט".

שחר: "נראה לי שהוא לא בטוח, 'נראה לי ששלוש רק מתוך החמש', הוא יודע מי הייתה? הוא עומר אדם בשלב הזה".

טל: "שלוש מתוך החמש הוא לא זוכר. אחת הוא קרא בוויקיפדיה שהיא הייתה איתו, ואחת הייתה לפני שנתיים וחצי חברה שלו".