שחר: "אפילו כשהוא בפרסומת הוא בטרנינג. הבן אדם מקפץ שם, לא באופן בלתי גמלוני, וזה עובד נהדר. אני תוהה איך הגיע לשם האווירון (אלון מזרחי), אלוהים וג'וייט! יש רגע כזה בקריאייטיב, יש את 'מונגה' שצריך לעוף מה'קטקטים', בוא נביא מישהו שעף, 'אווירון', חה חה חה".
שחר: "הוא לא הלך לאירוע. אז זה לא אירוע בדרגת חומרה של 'אתה מגיע ויש שם חמש אקסיות', זה רק אי נוחות בין הבנות. הן הרי יודעות אחת על השנייה, כי הן עובדות בלהיות האקסיות שלו. 'מקצוע - אקסית של עומר אדם'. בכניסה לאירועים כאלו יש רשימות, וניגשת רומי עפרון למשל, ואומרים לה, 'מי את?', והיא עונה 'מה זאת אומרת?, הייתי חברה של עומר אדם', ועונים לה 'איזו שאלה, בואי תיכנסי'. מגיעה בחורה נוספת, אומרים לה 'לא, היא כבר כאן, האקסית של עומר אדם', אז היא אומרת - 'אני הייתי רק שבוע'. ואז מגיעה עוד אחת והיא אומרת 'עליי רמזו - אבל הכחשנו בצורה לא משכנעת'. זה הכי מטורף שזה הופך אותן לבחורות שיזמינו אותן לאירוע כזה".
טל: "על תקן מה חלק מהן הוזמנו? הן לא קשורות לבושם? אתה אומר לעצמך, מה יש להן לבוא? אף אחד מהם לא השתתפה בעיצוב שלו, או בבחירת הריח, פאקו עצמו לא התייעץ איתן לגבי המהלך השיווקי. מי שחשב על המהלך הזה, מטעם יחסי הציבור, הבריק עם המהלך, נכנס למדורי הרכילות וגם לתוכנית שלנו עם זה".
שחר: "הן גם לא משתמשות בו, כי זה יהיה מוזר שלכל האקסיות של עומר אדם יהיה את אותו ריח. אבל זה חינם, יש המון דברים חינם. בגיל 20 זה מגניב שיש מלא דברים חינם, יש אלכוהול וכיבוד, ומתלבשים יפה. חלק מהן הן כוכבות אינסטגרם, ובשבילן פתאום זה בחיים האמיתיים. אתה מבין - השקה? הן יוצאות מהאינסטגרם, מקום מקביל שבו הן כוכבות, למקום אמיתי שבו מצלמים אותן אנשים שהם לא עצמן".
טל: "ומה הן עושות באירוע הזה? הן מצלמות סטורי עם הבגדים שניתנו ממעצב איקס לטובת אירועים שכאלה".