המוזיקאי הוותיק רוג'ר ווטרס אימץ לעצמו הרגל לנסות ולחבל בכל מופע מוזיקלי שאמור להגיע לארץ הקודש. הוא מפעיל יחד עם תנועת ה-BDS לחצים על אמנים לבטל את הופעותיהם, מפרסם 'מכתבים פתוחים' וקורא לגולשים בכל העולם להטריד את המוזיקאים עד שהם יבטלו את הגעתם לישראל. לאורך השנים היו אמנים, כמו הזמרת לורד, שנכנעו ללחצי ה-BDS והיו כאלה שעמדו בהם בגבורה, כמו להקת "רדיוהד" וסולנה תום יורק. הפעם, במופע של להקת הקאוורים ל"פינק פלויד" נראה שהמאמץ של ווטרס הצליח.



להקת "uk pink floyd experience" שהייתה אמורה להופיע בישראל, הודיעה אמש בעמוד הפייסבוק שלה על ביטול האירוע. היום הודיעה חברת ההפקה הישראלית שהייתה אמורה להביא אותם, כי עוד יש סיכוי לראות את הלהקה בארץ וחשפה את מסע הלחצים הכבד שהופעל על חבריה מרוג'ר ווטרס ופעילי ה-BDS.





"אתמול, החל איש להקת פינק פלויד, רוג'ר ווטרס, במסע יחצני חסר תקדים, במטרה למנוע מחברי להקת פינק פלויד UK, להגיע לארץ לשלוש ההופעות שהיו מתוכננות לתחילת ינואר', נכתב בהודעה. "למרות ניסיונות ההתנגדות של חברת "אגואיסט הפקות" למהלך, נבצר מאיתנו מלעצור את הסחף שהגיע לשיאו בפרסום פומבי של מספרי הטלפון של חברי הלהקה, שהחלו להיות מוטרדים עד כי נאלצו לנתק את מכשיריהם".



"עם זאת, במשך הלילה, המשיכה חברת 'אגואיסט הפקות' בניסיונות שכנוע אל מול אנשי הלהקה, כדי שההופעות לא יבוטלו", נכתב עוד בהודעה. "לאחר שהודיעה הלהקה על הביטול בעמוד הפייסבוק שלה, היינו עדים להתגייסות יוצאת דופן של אלפי ישראלים שהגיבו והביעו את דעתם על הביטול. המצב הפך להיות קיצוני כד כדי כך שהלהקה הורידה את עמוד הפייסבוק שלה. בשעות האחרונות ביקשה הלהקה להמתין עם תשובה רשמית, במטרה לנסות לקיים את החוזה עליו היא חתומה, ואכן לקיים את המופעים".