רוג'ר ווטרס מפסיד במערכה: לאחר שתנועת ה-BDS והמוזיקאי הוותיק הפעילו מכבש לחצים על להקת הקאברים של "פינק פלויד", על מנת שלא יקיימו את ההופעה המתוכננת בישראל, הם עדכנו היום (שלישי) כי הביקור יתקיים למרות הכל.



להקת "uk pink floyd experience" שתכננה להגיע לישראל, הודיעה בתחילת השבוע שעבר בעמוד הפייסבוק שלה על ביטול האירוע בגלל לחצים מצד ה-BDS. באותו היום פרסמה חברת ההפקה הישראלית שהייתה אמורה להביא אותם, כי עוד יש סיכוי לראות את הלהקה בארץ וחשפה את מסע הלחצים הכבד שהופעל על חבריה מרוג'ר ווטרס ופעילי ה-BDS. עד היום לא היה ברור מה יעלה בגורל ההופעה, אך בסופו של דבר האישור המיוחל הגיע.





"ניצחון ישראלי!", נכתב בהודעה שהוציאה חברת ההפקה. "חברת אגואיסט הפקות נרגשת ושמחה להודיע כי לאחר מאמצים קשים והבנה כי האמנות מקדימה את הפוליטיקה, להקת UK PINK FLOYD EXPERIENCE, תגיע לישראל כמתוכנן. לאור האירועים האחרונים, מבקשת הלהקה לתת כבוד לאמנים הישראלים ותארח את להקת הטריביוט הישראלית Echoes אשר ידועה כבר ברחבי העולם, 2 להקות על במה אחת".



כזכור, ביום ביטול ההופעה פרסמה החברה את הלחצים שהופעלו על הלהקה: "אתמול, החל איש להקת פינק פלויד, רוג'ר ווטרס, במסע יחצני חסר תקדים, במטרה למנוע מחברי להקת פינק פלויד UK להגיע לישראל, הסחף הגיע לשיאו בפרסום פומבי של מספרי הטלפון של חברי הלהקה, שהחלו להיות מוטרדים עד כי נאלצו לנתק את מכשיריהם".





"עם זאת, במשך הלילה, המשיכה חברת 'אגואיסט הפקות' בניסיונות שכנוע אל מול אנשי הלהקה, כדי שההופעות לא יבוטלו", נכתב עוד בהודעה. "לאחר שהודיעה הלהקה על הביטול בעמוד הפייסבוק שלה, היינו עדים להתגייסות יוצאת דופן של אלפי ישראלים שהגיבו והביעו את דעתם על הביטול. המצב הפך להיות קיצוני כד כדי כך שהלהקה הורידה את עמוד הפייסבוק שלה. בשעות האחרונות ביקשה הלהקה להמתין עם תשובה רשמית, במטרה לנסות לקיים את החוזה עליו היא חתומה, ואכן לקיים את המופעים".



מועדי המופעים: 4 לינואר 2019 - המשכן לאמנויות הבמה - באר שבע, 5 לינואר 2019 - היכל התרבות - תל אביב, 6 לינואר 2019 – מרכז הקונגרסים - חיפה.