שנת 2018 הייתה עמוסה בלהיטים ישראלים שחרכו את תחנות הרדיו ביניהם שיר הניצחון של נטע ברזילי באירוויזיון, וסינגלים של עומר אדם, אייל גולן וסטטיק ובן אל, אך רק שיר אחד יכול לזכות התואר "המושמע ביותר של השנה". 



כמדי שנה, אקו"ם (אגודת קומפוזיטורים, ומחברים ומו"לים), אגודה הפועלת לשמירת זכויותיהם של היוצרים הישראלים מתחומי המוזיקה, הספרות והמו"לים הישראליים למוזיקה, מסכמת את שנת 2018, ומפרסמת את היצירות, היוצרים והמבצעים המושמעים של השנה ברדיו הישראלי. הנתונים נאספו על פי נתוני מערכת AcumOnAir מהתחנות המדווחות לאקו"ם. השיר הזוכה הוא להיטו הגדול של עומר אדם "שני משוגעים".





אל המקום השני והמכובד, הגיעה מי שהצליחה לעשות היסטוריה ולכבוש את הבמה הגדולה בעולם, זוכת האירוויזיון נטע ברזילי עם שירה "TOY". במקום השלישי נמצא עידן רייכל עם השיר"ואם תבואי אליי", במקום הרביעי סאבלימינל עם השיר "תן למוזיקה לדבר" ובמקום החמישי, שוב, עומר אדם עם הלהיט "חברות שלך".



אחריהם, במקום השישי בניה ברבי עם "מישהו איתי כאן", במקום השביעי נגד גדג' עם "אולי נדבר", במקום השמיני הדג נחש עם "סע", במקום התשיעי סטטיק ובן אל עם "נמסטה", וסוגר את העשירייה מאור אדרי עם "אללה מעק".