פופרינג בבית מעריב

חגיגת הסילבסטר של הפופרינג מגיעה למועדון "הקומפלקס" (בית מעריב), כדי לסגור את 2018 ולפתוח את 2019 בהרמות מוגזמות. עם פלייליסט שכולו להיטיפופ, קיטש, גלאם וגאגא - פופרינג הוא ליין המסיבות הכי עליז בתל אביב, תרתי־משמע, כבר יותר מ־17 שנה. על הבמה די.ג'יי גיא לנץ ונסיך הרמיקסים די.ג'יי אודי בשקין, מנגנים back2back עם כל מה שלהט ב־2018: נטע ברזילי, אריאנה גרנדה, קמילה קביו, קלווין האריס, דיוויד גואטה ועוד. בנוסף, להיטים מכל הזמנים, הפתעות ופינוקים מוזלים לקראת חצות. אם תהיו ילדים טובים, סנטה קלאוס אולי יקפוץ לבקר. כרטיס במכירה מוקדמת: 70 שקלים. כרטיס במקום: 90 שקלים.


פתיחת דלתות ב־22:30, מועדון "הקומפלקס", תל אביב



נשיקה על הבר

ברשת הברים "מייקס פלייס" יחגגו את כניסת השנה האזרחית במסיבת סילבסטר חגיגית. בכל סניפי הרשת (תל אביב, אילת, ירושלים והרצליה) מבטיחים תפאורה מיוחדת וצוות מחופש, הופעות חיות, שמפניה וצ'ייסרים שיעופו חינם לקראת חצות, בלי לוותר, כמובן, על הספירה המסורתית לאחור בחצות.


הכניסה חופשית



מייקס פלייס - 2 - צילום גיל אמיר
מייקס פלייס - 2 - צילום גיל אמיר




סילבסטר מתחת לאדמה

במתחם W בשרונה יש מסיבת סילבסטר יוצאת דופן, המשלבת מנהרה טמפלרית עתיקה עם מוזיקה אלקטרונית. בליין־אפ החגיגי: מבחר אלכוהול משובח, קוקטיילים מיוחדים, ספירה לאחור ועוד שלל הפתעות לרגל השנה החדשה. בעמדת המוזיקה  די.גיי מארק פינקל ודי.ג'יי אסי קוז'אק, בסטים שיעיפו את הבליינים עד אור


הבוקר.


פתיחת שערים ב־21:30, מחיר: 120 שקלים לאדם, כולל משקה ראשון, דוד אלעזר


27, מתחם שרונה, תל אביב



הפי ניו BEER

רשת "55 בירה ואוכל", שלה חמישה סניפים בפריסה ארצית, תחגוג את השנה האזרחית החדשה עם, איך לא - נהרות של בירה. בכל הסניפים תוכלו ליהנות ממסיבה, די.ג'יי, קאווה חינם בחצות והבטחה של קברניטי הרשת לים של פינוקים.



יס פלאנט ראשון לציון, יס פלאנט ירושלים, אושילנד כפר סבא, מול זיכרון, ישפרו פלאנט באר שבע



שומרי מסורת


מסעדת"סוהו" (SOHO) חוגגת יום הולדת 18 פלוס מסיבת סילבסטר, במסיבה גדולה שכבר הפכה למסורת שנתית. המסיבה תתקיים באולם ה"לאגו" בראשון לציון, וגולת הכותרת היא הופעה של שרית חדד. חוץ ממנה יופיעו כמה די.ג'ייז מובילים. המסיבה תעוצב בסגנון ניו־יורקי, וה"לאגו" יעוצב כמגה־בר בעיצוב חדשני של שנדלירים ופינות ישיבה מעוצבות. מארגני המסיבה מבטיחים אלכוהול במחירים מוזלים, האוכל יהיה בחסות סוסו אנד סאנס (Susu and Sons) ודלי קרים.



מחיר כרטיס: 160 שקלים, כניסה החל מ־20:00



חמארה גרוזינית
מי שירצה לפתוח את השנה החדשה קצת אחרת, מוזמן ל"טש וטשה", החמארה הגרוזינית שתפתח את השנה החדשה במסיבה עם הופעות, רקדנים, זמרים וים של אלכוהול ואוכל גיאורגי משובח. בתחילת הערב תוגש ארוחה גיאורגית מפוארת עם האווירה המוזיקלית והשמחה המוכרת מהמסעדה. בפן האמנותי ייהנו החוגגים מהופעת הזמר הגיאורגי קוקלי ומופעים מפתיעים נוספים. כל זוג יקבל בקבוק יין גיאורגי אדום, לבן, או יין מבעבע גיאנצ'יה אסטי. צ'ייסרים של וודקה רוסקי סטנדרט, יוגשו במהלך הערב. לערב אחד בלבד, יוגש הקוקטייל "טביליסי ביפו", שמכיל רוסקי סטנדרט, גינג'ר ביר, ליקר שקדים, ליים ונענע. מחיר:



300 שקלים לאדם. אפשר להגיע בהזמנה מראש בלבד.


"טש וטשה", שוק הפשפשים, יפו



סילבסטר בטש וטשה - 6 - צילום מריאנה סבטסבנה
סילבסטר בטש וטשה - 6 - צילום מריאנה סבטסבנה



חגיגות האוסקר


"אוסקר וויילד", פאב אירי בעל שני סניפים (בחולון ובפתח תקווה), מזמין למסיבת סיכום שנה חגיגית. המקום יקושט באווירת כריסמס, די.ג'יי ינגן בלייב, אלכוהול משובח יזרום במהלך כל הערב, לצד קוקטיילים שנרקחו על ידי צוות המקום, וסנטה קלאוס שיסתובב ברחבה ויחלק צ'ייסרים ומתנות לכל מי שידרוש בשלומו. הפלייליסט יורכב בעיקר מלהיטי שנות ה־80 ויתנגן לתוך הלילה.


החל מ־20:00, מחיר: 75 שקלים ליחיד, כולל משקה ראשון



ניו יורק נוסח עפולה


ב"יולה בר" (Yola Bar) יחגגו עם הקונספט Glam של שנות ה־20, במסיבה ניו־יורקית ונוצצת בהגזמה. למי שלא מכיר, מדובר בפאב בן שתי קומות, שבסילבסטר יוסיפו לו אוהל חיצוני גדול בכניסה, שם ימוקם בר. די.ג'יי אור גידו על העמדה עם מוזיקת מיינסטרים. מבצעים על הצ'ייסרים ב־10 שקלים כל הערב.


הכניסה מגיל 22, פתיחת דלתות: 21:30, מחיר כניסה: 40 שקלים, החשמל 3, עפולה




הקוקטייל החדש


ב"רומור 22" בהרצליה משיקים את הקוקטייל החדש של מנהל הבר גל סילבר, זוכה תחרות שגריר קווארבו בישראל. די.ג'יי סער לגזיאל מצמד "טימוורקס" ינגן. ויש מבצע: חמישה צ'ייסרים של וודקה, וויסקי ועראק ב־88 שקלים.


פתיחת דלתות: 21:00, הכניסה חופשית




פסיכדליה ים־תיכונית


מסיבת סילבסטר כפרית תתקיים ב"חצר השוק" בפרדס חנה (האורנים 12), עם קוקטיילים משובחים, מנות מיוחדות לשנה החדשה וההרכב "טורקיקה" - אלקטר־חאפלה, בפסיכדליה ים־תיכונית. אחרי ההופעה תעלה לעמדת הדי.ג'יי קרן פיוז, שתעזור לכם לעבור מהשנה היוצאת לשנה הנכנסת, עם גרוב מכל הזמנים. במבשלת הבירה ג'מס שנמצאת בחצר השוק, יוגשו קוקטיילים על בסיס בירה.


הכניסה חופשית



סילבסטר באברהם הוסטל. יח"צ
סילבסטר באברהם הוסטל. יח"צ



שלוש מסיבות בכרטיס אחד


מלונות בראון וקבוצת "אי בודד", מזמינים אתכם ליהנות ממסיבת סילבסטר שתתקיים בשלושה מבנים ברחבי תל אביב. המסיבה תתחלק בפועל לשלושה מלונות  (בראון ביץ' האוס, בראון תל אביב ומלון פוליהאוס), על ארבע רחבות שונות ו־16 די.ג'ייז שינגנו באותו ערב. כרטיס למסיבה מקנה כניסה לכל המלונות ומחירו נע בין 80 ל־160 שקלים.



לינק לרכישת כרטיסים:


https://www.eventer.co.il/ebodednyebrownhotels



קוויאר כיד המלך


גם השנה תתקיים במתחם האירועים Ocean בגני התערוכה בתל אביב המסיבה האקסקלוסיבית של העשירון העליון של יוצאי רוסיה בישראל. לערב אחד יתקבצו 600 אורחים, מתוכם כ־120 מוזמנים מחו"ל, ל"נובי גוד" (ברוסית: "השנה החדשה") שכולו פאר והדר. מעצב האירועים אלון חסון יהפוך את המתחם לעולם חורפי קסום, עם יותר מ־80 עצי אשוח מקושטים, שנדלירים ענקיים, פתיתי שלג ואלמנטים נוספים שיזכירו לחוגגים את אמא רוסיה. התוכנית האמנותית תכלול לא פחות מ־120 אנשי בידור: Dance Magic Show היישר מלאס וגאס, אלופת העולם בריקוד על עמוד, מופע קרקס Y, להקת שחקים ועוד. על התפריט: השף מקס פרננד, שיכלול בין שלל המנות קוויאר מיובא במיוחד מפינלנד לכבוד האירוע, מנת "מגנום" פטה כבד אווז, פילה כבד אווז, מבחר קינוחים מרהיב ועוד כיד המלך. אורחי ה־VIP ייהנו מתפריט אלכוהול עשיר ויוקרתי בחסות מותג הוויסקי The Macallan. האורחים יזכו ללגום מ־Macallan no.6, ששוויו נאמד ב־20 אלף שקלים ומ־Macallan M - בקבוק הנאמד ב־30 אלף שקלים.



מחיר כרטיס לאירוע: 2,000 שקלים



קולנוע ואוכל


yesPLANET (יס פלאנט), רשת בתי הקולנוע המובילה בישראל, תפתח ב-31 בדצמבר את השנה האזרחית החדשה עם חגיגה במתחמי ה-VIP: מנות אסייאתיות, קינוחים משודרגים לצד הסרטים הכי חמים וחווית קולנועית איכותית.



בין המנות שיתווספו לתפריט לכבוד חגיגות הסילבסטר יהיו סליידר-בורגר צמחוני העשוי מפטריות, מרק ראמן צלול על בסיס ירקות דאשי ושיטאקה, פאד תאי עשיר בירקות צבעוניים ובר קינוחים חגיגי ומושחת במיוחד: ופל בלגי עם קצפת, תותים, שבבי אוראו ועוד. בנוסף, ייהנו האורחים ממזנון קולנוע הכולל פופקורן, נאצ'וס, גלידות, שתייה קרה וחמה חופשי ללא הגבלה לאורך כל הערב.



המבקרים בערב השנה החדשה וכלו ליהנות מהסרטים החדשים "באמבלבי", "מרי פופינס חוזרת", "סיבוב שני", "פתאום משפחה" ועוד.




פרטים מלאים:  מיקום הפעילות: מתחמי ה-VIP של רשת יס פלאנט (חיפה, זיכרון יעקב, ראשון לציון, באר שבע)  תאריך: 31 בדצמבר. מחיר כרטיס: 182 ₪ בקופות הקולנוע.